Zawsze można liczyć na radę dotyczącą wyboru produktu. Jeśli tworzy się dłuższa kolejka to są otwierane dodatkowe kasy, a jeśli chodzi o ceny to też ok. Najbardziej opłaca się kupować produkty promocyjne i przecenione. Zdarza się, że przy kasie ekspedientka zachęca do zakupu dodatkowego artykułu promocyjnego, a nawet ostatnio dostałam dodatkowe kuponu na tańsze zakupy.
Jeśli chodzi o jakość obsługi przy kasach to ocenia ją bardzo dobrze, zawsze "Dzień dobry", "Pin poproszę", "Miłego dnia". Uprzejma obsługa, natomiast minusem jest obsługa w punkcie obsługi klienta. Wiadomo tom zawsze idzie się z jakimś problemem i niekoniecznie pracownik chce go rozwiązać uczciwie i w odpowiedni grzeczny sposób. Jeśli chodzi o obsługę na dziale mięsa, ryby, sery zawsze można liczyć na radę i uprzejmość. Minus to brak odpowiedniej ilości personelu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.