Ostatnio będąc w Praszce, postanowiłam wejść do Neonetu. Akurat szukałam blendera. Salon Neonet w Praszce podzielony jest na dwie części - jedna z drobnym AGD, a druga duża hala z telewizorami, lodówkami itp. jednak z racji, że chciałam zakupić małe AGD, weszłam do części pierwszej. Nie było innych klientów.Obecnych było dwóch pracowników, którzy od razu po moim wejściu uśmiechnęli sie, powitali grzecznie i jeden z nich do mnie podszedł. Drugi usiadł na swoim miejscu i pracował przy komputerze. Kątem oka widziałam jakieś dokumenty - z całą pewnością NIE był to żadne portal społecznościowy, po prostu pracował:) Drugi pracownik pokazał mi kilka modeli blenderów, wytłumaczył który by polecał, dlaczego, jakie są parametry sprzętu.Uważam że wiedza pracownika była na bardzo wysokim poziomie.Pracownicy nie mieli plakietek z imionami, byli ubrani czysto i schludnie. W sklepie było czysto, a półki zastawione były sprzętem, do którego była przypisana cena. Nie widziałam opisów czy parametrów, ale pytając o cokolwiek obsługę, dostaje się rzetelną, dobrą odpowiedź.Zostałam szybko i bardzo dobrze obsłużona.
Uwielbiam tą sieć.Gdziekolwiek w Polsce by się nie weszło do Biedronki, wszędzie jest miła obsługa. Co prawda nie wszędzie jest superczysto, ale obsługa zostaje bez zarzutu.Wracając jednak do "mojej" Biedronki. Duży parking, który jest dla mnie na +, bo zawsze znajdę miejsce parkingowe. Dalej teren wokół sklepu - czyściutko, widać że dba się tu o czystość. Wchodząc do sklepu - widzę ładnie wyeksponowane owoce i warzywa, ładnie poukładane wszystko na półkach. Pod względem czystości nie powiem złego słowa. Super. Raz zdarzyło mi się znaleźć w ogórkach jednego nadgnitego - ale nie czepiam się, przecież każdy jest człowiekiem i mógł przeoczyć - zgłosiłam Pani z obsługi będącej najbliżej i od razu wzieła, wyniosła na magazyn (chyba do jakiegoś kosza, nie wiem) i zaraz przyszła przejrzeć pozostałe. Obsługa świetna, zawsze pomogą, pójdą z człowiekiem jak czegoś znaleźć nie można, pokażą, doradzą. Zawsze czyściutko ubrani. Na kasie siedzą zawsze kompetentne osoby. Nawet z reklamacją nie ma problemów.Jak tylko mogę, to jadę na zakupy właśnie do Biedronki.
Po pierwsze wydaje mi się, że pracownicy są tam pod jakąś "dyktaturą", tak jakby byli zastraszani.. Ale co do obsługi... Porażka.. Na 3 kasy otwarta jedna, a kolejka na 20osób, na sklepie nie można znaleźć nikogo z obsługi, a pytając kogoś o coś uzyskujemy odpowiedź "nie wiem" i nikt nawet nie pofatyguje się, aby wskazać choć ruchem ręki, gdzie można coś znaleźć. Stanowisko mięsne - katastrofa, nieświeże produkty, obsługa daremna. Czasem, aby coś kupić na mięsnym, trzeba odstać 40 min albo i więcej, bo jedna pani sprzedaje a druga albo myje lodówki, albo wykłada towar (swoją drogą, co chwile chyba mają dostawy, bo jedna z pań praktycznie w ogóle nie wychodzi z pomieszczenia gospodarczego). Po prostu nie lubie robić tam zakupów, ze względu na personel, ale muszę bo ceny nie są za wysokie i jest blisko mojego domu:)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.