Dzisiaj udałam się do sklepu Małpka z myślą zakupienia śniadania. Już na samym początku sklep wywarł na mnie pozytywne wrażenie. Na zewnątrz ani wewnątrz lokalu nie zauważyłam żadnych zanieczyszczeń. Przy drzwiach ustawione były aktualne ulotki i balony z logo firmy. Po wejściu do sklepu ekspedientka uśmiechnęła się i przywitała mnie zwrotem grzecznościowym. Podłoga była czysta, a w okół kasy nie zauważyłam niczyich paragonów. Koszyki, dzięki którym można ułatwić sobie zakupy, były dostępne w widocznym miejscu. Udałam się do stoiska z pieczywem i wybrałam bułkę, której cena była doskonale widoczna. Następnie udałam się do stoiska z napojami. Oferta cenowa dla wybranego przeze mnie napoju, którym zainteresowałam się po wejściu do sklepu (promocja widoczna na plakacie w witrynie sklepowej), była dobrze wyeksponowana. Bez problemu każdy mógł ją odczytać. Następnie udałam się do kasy. Byłam druga w kolejce. Czas oczekiwania był bardzo krótki. Pracownica przy kasie po raz drugi przywitała mnie. Po skasowaniu moich produktów głośno i wyraźnie podała kwotę, którą miałam zapłacić. Wydając mi resztę, podała paragon i zaprosiła do kolejnej wizyty. Wszytsko odbywało się w sposób kulturalny i przyjazny dla klienta. Byłam mile zaskoczona profesjonalną obsługą i jakością oferowanego asortymentu. Z pewnością bedę częściej zaglądać do tego sklepu.
Przed sklepem było czysto. Na witrynach wisiały materiały reklamowe informujące o obecnej promocji. Po wejściu do sklepu pierwsze wrażenie - czystość, szeroka oferta asortymentu. Niestety jakość obsługi pozostawia wiele do życzenia. Chociaż w sklepie nie było wielu klientów (oprócz mnie tylko jeszcze jedna osoba), żadna z Pań personelu nie spytała czy może w czymś pomóc - mimo iż widać było, że mam spory problem z wyciągnięciem interesującego mnie obuwia. Pani zapytana o rozmiar buta danego rozmiaru, udzieliła mi odpowiedzi.Wygląd Pań był schludny, obie ubrane miały firmowe koszulki. Płacąc za produkt, obsługująca mnie Pani (z plakietką "kierownik"), nie zaproponowała żadnego asortymentu z oferty dodatkowej jak również nie pożegnała mnie. Niewątpliwym atutem sklepu jest produkt i cena. W przypadku sklepu w Świnoujściu najsłabszym punktem jest personel.
Przed sklepem panował ogólny porządek, wózki były poukładane na miejscu do tego przeznaczonym. w gablotach powieszone plakaty z obowiązującymi ofertami tygodnia. Przy wejściu dostępne aktualne gazetki reklamowe. Po wejściu do sklepu przyciąga zapach świeżego pieczywa. Ogólnodostępne były papierowe oraz foliowe woreczki na pieczywo. Na półkach panuje porządek - nie ma pustych kartonów, przy produktach znajdują się odpowiednie informacje cenowe. Przy warzywach i owocach również panował porządek. Produkty wyglądały dobrze, co świadczy o ich świeżości. Również i tu dostępne były woreczki foliowe. Zapytana pracownica, gdzie mogę znaleźć wybrany produkt, od razu wskazała właściwe miejsce, W sklepie było dużo klientów, przez co czas oczekiwania w kasie wydłużył się. Otwarte były 4 kasy, więc nie trwało to długo (ok.7 minut). Pan przy kasie, ubrany w służbową koszulkę, przywitał mnie. Po skasowaniu towarów dokładnie powiedział ile mam do zapłacenia, po czym wydał resztę. Na koniec użył sformułowania "dziękuję i zapraszam ponownie".
Na pierwszy rzut oka sklep zachęca swoim wyglądem. Jest czysto. Półki zapełnione towarem. Gablotka z ciastem kusi całym asortymentem oraz wyglądem. Lodówka z mięsem nie była wypełniona po brzegi, jednak mięso w środku wyglądało apetycznie. Pani schludnie ubrana w firmową koszulkę, bardzo miła. Chociaż była sama w sklepie, obsługa klientów szła jej bardzo dobrze. Nie stałam długo w kolejce (1min - max 2 min). Półki z warzywami i owocami były zapełnione - brak widocznego, nieświeżego asortymentu. Ogólnie wizytę w sklepie oceniam pozytywnie.
Wyjście na obiad do pizzerii o marce rozpoznawalnej w całej Polsce zdaje się być gwarancją zadowolenia. Niestety nie było tak w moim przypadku. Lokal ładnie urządzony, nie był pełen klientów. Stolik, który został przydzielony był cały brudny i choć co jakiś czas kelnerki przechodziły obok, żadna nie pomyślała by go powycierać. Zresztą na innych stolikach nie było lepiej. Brudne talerze porozkładane na innych stołach to u nich chyba normalne. Na barze panował ogólny bałagan. Kelnerka posiadająca długie, rozpuszczone włosy przebywała ciągle w pobliżu kucharzy wyrabiających pizzę, co w gastronomii jest, a przynajmniej powinno być niedopuszczalne. Oczywiście zanim Pani podeszła przyjąć zamówienie trzeba było się upomnieć. I tu nie miłe zaskoczenie - Pani poinformowała nas że ceny w cenniku są niższe niż obecnie obowiązujące. Oferta pizzerii - ciekawa. Posiada wiele pozycji, więc każdy powinien znaleźć coś dla siebie.Zamówioną pizzę otrzymaliśmy po 30 minutach - zatem czas oczekiwania na pizzę nie jest zły. Podany posiłek dobry. Plus za sosy - wliczone w cenę pizzy, czuć że robione na miejscu (a nie kupowane gotowce). Najmilszym zaskoczeniem menadżer zespołu - wykonywał bardzo dużo prac osobiście np. podlewanie kwiatów przed lokalem. Swoją pracą udowadnia, że identyfikuje się z zespołem. Reasumując: oferta ciekawa, jedzenie smaczne, ceny przystępne, ale zespół pracowników oraz stan czystości lokalu pozostawia wiele do życzenia.
Sklep przyjazny cenowo dla klienta. Wielki plus za świeżość oferowanych produktów (mięso, owoce i warzywa, nabiały). Niestety jakość obsługi mniej zadowalająca. Otwarta tylko jedna kasa. Osoba kasująca nie wyraża zainteresowania wykonywaną pracą. Na półkach z asortymentem panuje ogólny harmider. Bardzo dużo pustych kartonów, w których brakuje produktów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.