Opinia użytkownika: Patrycja_478
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Przed sklepem panował ogólny porządek, wózki były poukładane na miejscu do tego przeznaczonym. w gablotach powieszone plakaty z obowiązującymi ofertami tygodnia. Przy wejściu dostępne aktualne gazetki reklamowe. Po wejściu do sklepu przyciąga zapach świeżego pieczywa. Ogólnodostępne były papierowe oraz foliowe woreczki na pieczywo. Na półkach panuje porządek - nie ma pustych kartonów, przy produktach znajdują się odpowiednie informacje cenowe. Przy warzywach i owocach również panował porządek. Produkty wyglądały dobrze, co świadczy o ich świeżości. Również i tu dostępne były woreczki foliowe. Zapytana pracownica, gdzie mogę znaleźć wybrany produkt, od razu wskazała właściwe miejsce, W sklepie było dużo klientów, przez co czas oczekiwania w kasie wydłużył się. Otwarte były 4 kasy, więc nie trwało to długo (ok.7 minut). Pan przy kasie, ubrany w służbową koszulkę, przywitał mnie. Po skasowaniu towarów dokładnie powiedział ile mam do zapłacenia, po czym wydał resztę. Na koniec użył sformułowania "dziękuję i zapraszam ponownie".