Zacznę od tego, że na wizytę należy umówić się telefonicznie, miła Pani dobierze nam dogodny termin, godzinę, plusem jest to, że jeśli ktoś pracuje do godzin wieczornych, to ma szanse i tak dostać się do lekarza, gdyż godziny przyjęć są do 21! Kolejny plus - każdy pacjent ma umówioną godzinę i o tej godzinie do gabinetu wchodzi. Obsługa w recepcji bardzo miła, udziela wyczerpujących odpowiedzi. Minus ceny dosyć wysokie za wizytę lekarską.
Bardzo nieprzyjemna obsługa. Brak odpowiedzi na powitanie ze strony klienta. Prośba o pomoc w wyborze leku - ZIGNOROWANA. Pani magister wyciągnęła kilka produktów i kazała "sobie wybrać", gdzie dla laika może być to dosyć trudne. Leki nie zapakowane w torebkę, ponoć apteka nie posiada żadnych opakowań. Płatność za lek dokonana kartą, karta beszczelnie rzucona klientowi na ladę.
Miły personel,fachowa obsługa,uprzejma i nastawiona pozytywnie do klienta. Powitanie klienta przy wejściu. Przy kasie zaproponowanie produktu promocyjnego, bez nachalnego nalegania na jego kupno. Personel schludnie i czysto ubrany. Klient nie czuje się jak pod "odstrzałem kamer". Towar zapakowany przez obsługę. Przyjemne i eleganckie opakowania.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.