Nigdy nie miałam z nim problemów ale panie na mięsnym mają problem żeby pokroić mi kawałek sera bo jak powiedziała cytuje”tam miała pani pokrojone” w znaczeniu że obok jest w platerkach zapakowany hermetycznie. I oczywiście bardzo rzadko widuje żeby tam ktoś był. I często kasy są zamknięte bo są kasy samoobsługowe. A czasem się zdarza że przy kasach samoobsługowych nie ma Pani ktore zatwierdzi zakupy
Bardzo miła i pomocna obsługa. Ja potrzebowałam ubezpieczenia na praktyki, które niestety musze odrobić i niestety ubezpieczenie da się tylko wykupić na 90dni w przeszłość natomiast mi Pani pomogła i zrobiłs tak że dostane ubezpieczenie na poźniejszy okres, nie robiła z tego wielkiego problemu
Panie są nie zbyt miłe. Gdy ktoś jest w dresach to Panie patrzą jak na potencjalnego złodzieja. Nie informują przy zakupie jak wyglądają zwroty co w niektórych sklepach jest taka informacja przy zakupie a tu nie było. A polityka sklepu jest taka, że przy zwrocie można dostać tylko bon z równowartością za zakupy. Co nie jest często spotykane.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.