Bardzo fachowa pomoc ze strony sprzedawców. Każda poproszona przeze mnie o pomoc osoba, potrafiła kompetentnie mnie pokierować (w jednym przypadku pokierowała mnie do odpowiedniego sprzedawcy). Panie w dziale mięs bardzo miłe, kontaktowe, potrafiły wysłuchać oczekiwań odnośnie wędliny oraz kompetentnie doradzić. Obsługa szła bardzo szybko i sprawnie - mimo dużej kolejki, nie trzeba było długo w niej stać. Jedynym mankamentem był brak odpowiedniego rozłożenia cen przy szynkach (niektóre ceny były poprzewracane). Obsługa przy kasie, sprawna, szybka. Zabrakło mi jednak odrobiny kontaktu z klientem przez zwykły zwrot grzecznościowy "dzień dobry", "do widzenia".Ceny asortymentu trudne do oceny - w każdej sieci coś jest droższe, a coś jest tańsze. Całościowo jednak moje zakupy nie wypadły nadmiernie drogo, czy tanio.
Obsługa godna pożałowania! Głównym zajęciem ekspedientów były prywatne rozmowy - totalny brak zainteresowania klientem. Podawanie ubrań odbywało się z dużą łaską, brak prób pozyskania klienta. Brak zainteresowania przez obsługę prawidłowym wyglądem sklepu - rzeczy wiszące w pustej przymierzalni po poprzedni kliencie, ubrania porozrzucane na każdej kanapie w sklepie (czyli tam, gdzie klienci je przymierzali). Brud w przymierzalni - lustro z ogromną ilością plam niewiadomego pochodzenia, podłoga pełna usztywnień od kołnierzyków oraz papierów używanych podczas składana koszul.Totalny brak pracowników na dziale męskim (piętro), razem ze mną wchodził tylko ochroniarz.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.