Dawno nie poczułem tak romantycznej aury zimowym wieczorem podczas zwykłej konsumpcji (notabene smacznego) naleśnika jak w tym miejscu. Obsługa sympatyczna, dość sprawna biorąc pod uwagę dużą ilość klientów, jedzenie jak na tak niewielki lokal w dość pomysłowych wariantach z zachowaniem jakości na miarę potrzeb kogoś kto nie chce tylko wpaść, zjeść i uciec z poczuciem najedzenia. Z całą pewnością powrócę spróbować czegoś jeszcze i może poczuć trochę uroku tego miejsca ponownie.
Podczas skargi na awarię eKuponu z zapytaniem o to co mam zrobić znajdując się w określonej sytuacji odpowiedziano mi dopiero wtedy kiedy awaria została usunięta, że już mogę skorzystać z eKuponu bez choćby najmniejszego przeproszenia za zaistniały kłopot i nie odnosząc się do tego co przez tą sytuację straciłem i ewentualnie czy jakkolwiek zostanie to zrekompensowane lub też nie i dlaczego. Innymi słowy rzucono mi na odczepne "oczywistą oczywistość" kiedy już nic nie można było zrobić, a na moją drugą wiadomość kompletnie nikt nie zareagował do dziś, ankieta satysfakcji klienta została także do mnie podesłana, dałem oczywiście niską ocenę i tutaj (choć przy ankiecie nie jest to wymagane) także cisza.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.