Placówka w Kielcach na Barwinku
Sklep duży, zorganizowany w podobny sposób jak w pozostałych placówkach na terenie powiatu Kieleckiego. Działy oznaczone w czytelny sposób, dobra organizacja alejek, choć nie są one widoczne na pierwszy "rzut oka", sklep odwiedziłem w okresie świątecznym, jednak nie poszukiwałem artykułu związanego z Bożym Narodzeniem, z uwagi na co trudno było go znaleźć wśród wszystkich wystawionych ozdób choinkowych i światełek. Regały oraz odległości między nimi, ewidentnie nie były przeznaczone na taką ilość produktów, ponieważ nie raz widziałem jak klienci przypadkowo trącali jakieś ozdoby a one lądowały na ziemi. Ich stan po takim upadku na pewno nie był już prawidłowy.
Ponieważ był to okres przedświąteczny było widać iż obsługa sklepu ma dużo pracy, jednakże mimo to była miła i pomocna.
Problem pojawił się gdy trzeba było dostać się do kasy. Kolejka wiła się między regałami, lada kas obejmowała 3 stanowiska, a ciąg kolejki wyznaczały kosze z produktami oraz regał na przeciw kasy, czyli taki sam układ jak w pozostałe dni w roku. Nawet gdy zwalniała się jedna z kas klienci musieli się przeciskać, żeby się do niej dostać, czasem było to niemożliwe ponieważ przy poprzedzającej kasie dany klient miał tyle produktów iż zajmował całe przejście do następnej kasy.
Mimo powyższej sytuacji wysoko oceniam samą placówkę, a przede wszystkim gratuluję obsłudze sklepu.
Placówka w Kielcach w Galerii Echo.
Sklep podzielony na obuwie przeznaczone dla danej grupy odbiorców.
Regały i szafy z obuwiem w sklepie ustawione w sposób przytłaczający klienta. Jako mężczyzna trudno mi się odnaleźć w tym ustawieniu. W innych placówkach w mieście Kielce nie mam problemu z trafieniem do odpowiedniego działu, być może inna kolorystyka szaf bądź też oddzielenie działów innym kolorem wykładzin podłogowych ułatwiło by nawigację klienta po sklepie. Ponadto możliwość wyboru odpowiedniego dla siebie obuwia jest ograniczona, przynajmniej jeżeli chodzi o mężczyzn.
Obsługa sklepu nie narzuca się z pomocą, czasem zdarzało się że trzeba było gonić za pracownikiem chcąc ustalić czy w sklepie są inne rozmiary danego obuwia. Ogólnie pracownicy są mili. Będąc już przy kasie spotkała mnie osobiście sytuacja gdy za ladą kas było dwóch pracowników, a tylko jedna kasa była otwarta i dodatkowo przy tej kasie dokonywana była reklamacja produktu. Pomimo iż ustawiła się kolejka klientów zajmująca pół sklepu, pracownicy nie otworzyli drugiej kasy i trzeba było czekać na zakończenie reklamacji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.