Zamówiłem towar w sklepie internetowym z przesyłką kurierem firmy UPS. Paczka dotarła następnego dnia (tak jak to przeważnie bywa w firmach kurierskich). Dostałem maila z numerem do śledzenia przesyłki. Kurier przyjechał akurat jak nikogo nie było w domu. Ja w tym czasie byłem nie daleko w sklepie. Zastanawia mnie fakt, dlaczego nie zadzwonił że jest przesyłka tylko chodził i szukał sąsiada który by to odebrał. Nie wszyscy sobie życzą aby ktoś inny to odbierał. Wiem że może zależy kurierowi na czasie, ale w tym przypadku byłoby to szybciej załatwione.Wystarczyło zadzwonić do odbiorcy...
Kupiłem aparat cyfrowy w firmie wymienionej powyżej oczywiście przez internet. Już na samym początku dostawałem maile, że transakcja przebiegła pomyślnie. Dostałem kilka maili że na stronie można sprawdzać status wysyłki. Aparat wziąłem na raty przez internet. Na wysyłkę towaru czekałem prawie tydzień. Pisałem do nich wcześniej czy to długo potrwa, lecz nikt nie miał ochoty mi odpowiedzieć na to pytanie. Ogólnie współpraca nie powiodła się...
Teren stacji i podjazdu czysty. Woda w myjkach bez zarzutu. W toalecie można by było częściej myć podłogę i pilnować karty czystości. Towar na półkach poukładany, choć o ustawienie promocyjnych towarów można by się trochę przyłożyć. Obsługa za kasą bez zarzutu, była nawet propozycja założenia karty członkowskiej do zbierania punktów.
Obsługa sklepu niezaangażowana, obojętność pracujących tam ludzi. Jakby wymuszone powtarzanie regułek. Brudna podłoga na całym sklepie świadczy o pracownikach. Towar na półkach porozwalany. Zakurzone półki z żywnością. Leżące kartony na podłodze. Wózki nie ustawione prawidłowo. Wszystkie zamki odpięte bez możliwości włożenia monety.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.