Opinie użytkownika (1)

Kilku krotnie wykupowałem...
Kilku krotnie wykupowałem w vectrze PPV i nie było problemu , 28 listopada 15 wykupiłem kolejny raz i to był ostatni raz, program trwał min i pięć minut był niebieski ekran i tak cały czas pełne zapętlenie ko końca programu, Próbowałem sie skontaktować z infolinią ... na marne natłukłem ponad 40zł do zapłaty za samo słuchanie muzyki w słuchawce, następnego dnia złożyłem reklamację w punkcie vectra ustka po okresie 2 tygodni przyszła odpowiedz z centrali "wiedzą że nie miałem programu i to ich wina ale muszę zapłacić 60 procent opłaty , za to że się zapisałem i oglądałem bluescreen . Jak sobie podliczyłem miałem najdroższe PPV w historii .. wieczór zepsuty i tylko nerwy . Nikomu nie polecam Jak zakończy mi sie umowa już nie przedłużę a posiadam ponad 20lat. NIKOMU NIE POLECAM

PIOTR960

12.01.2016

Vectra

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
02.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za powyższą opinię. Wszelkie spostrzeżenia naszych Klientów przesyłane za pośrednictwem portalu są na bieżąco analizowane. W związku z tym, że nie otrzymaliśmy od Pana danych w wiadomości prywatnej, zapraszamy do kontaktu z naszą firmą poprzez formularze kontaktowe na naszej stronie internetowej.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi