Witam serdecznie!Wizyta w ocenianym przeze mnie sklepie KappAhl miała miejsce w piątek 6 grudnia o godzinie 20.50, czyli na 10 minut przed zamknięciem!!! Salon już wysprzątany, rzeczy ładnie poukładane. Poszukiwałam tego dnia bluzki na wieczorne wyjście; po wejściu do sklepu przeprosiłam Sprzedawczynię za późną porę i wytłumaczyłam czego poszukuję; Pani bez cienia zwątpienia czy tez niezadowolenia zaczęła pokazywać mi rzeczy i zachęcać do ich przymierzania. Ostatecznie nic nie wybrałam, ale osoba, która mnie obsługiwała dała mi poczucie zupełnej swobody, nie musiałam stresować się późną porą i koniecznością zamknięcia sklepu. Obsługa sympatyczna i profesjonalna!!! Polecam w 100%!!!
Gino Rossi to mój ulubiony sklep obuwniczy;) Za każdym razem trafiam do innego salonu z uwagi na dostępność danego modelu. Tym razem padło na CH Trzy Stawy w Katowicach. Interesujące mnie obuwie podlegało 20% obniżce i pozwoliłam sobie w pierwszej kolejności na kontakt telefoniczny celem odłożenia pary w odpowiednim rozmiarze. Nie było z tym kłopotu - duży plus dla obsługi za dobre chęci;). Po przyjeździe do salonu i krótkim opisie sytuacji otrzymałam obuwie. Sprzedawczyni była miła, ale zbyt duży nacisk kładła na zachwalanie obuwia i towarzyszyła mi praktycznie przez cały czas mierzenia i oględzin. Czułam się co najmniej osaczona;) Sam salon sprawiał wrażenie zbyt przestronnego, a oświetlenie było za bardzo stonowane. Lada kasjerska wydaje się bardzo niepraktyczna, sprzedawczyni było trudno spakować buty i ostatecznie zapakowane zostały niedbale, a co więcej, po opłaceniu zakupu ekspedientka oddała mi kartę, a o butach zapomniała. Stałam grzecznie, podczas gdy Pani zaczęła obsługiwać kolejną osobę. Po dłuższej chwili, druga sprzedawczyni zapytała czy w czymś jeszcze może pomóc no i wtedy cała sytuacja się wyjaśniła i otrzymałam towar oraz przeprosiny. Niemniej jednak wrażenie pozostało co najmniej..dziwne;)
Do drogerii hebe udałam się kilka dni temu celem zakupu kremu nawilżającego do twarzy. Lokalizacja sklepu dla mnie fantastyczna, każdego dnia przechodzę obok z uwagi na pobliski dworzec autobusowy. Nie sposób przejść obojętnie, zwłaszcza, że energetyzująca kolorystyka i logo, przyciągają uwagę;)Po wejściu do drogerii, w pierwszej kolejności powitał mnie ochroniarz, który siedział za wysoką ladą. Grzeczny, schludnie ubrany. Zwrot powitania jest w tym miejscu bardzo charakterystyczny i powtarzany przez innych pracowników: 'witamy w hebe'. Pozostały personel tworzony jest przez kobiety, które naprawdę profesjonalnie podchodzą do swojej pracy. Noszą firmowe ubrania, są zadbane i kulturalne, ale przede wszystkim są bardzo pomocne i swoją uwagę poświęcają Klientowi w 100%. Wizyta w sprawie kremu nie była moją pierwszą w tej drogerii, mam zatem pełne podstawy do wyrażenia powyższej opinii;) Wracając do celu mojej wizyty. Pracownica zapytana przeze mnie o krem nawilżający, w pierwszej kolejności zapewniła mnie, że coś odpowiedniego wybierzemy, a następnie przeprowadziła krótki wywiad podczas którego pytała o moje doświadczenia i oczekiwania związane z produktem. Zaproponowano mi kremy jak z niższej, tak i z wyższej półki - nie czułam żadnych nacisków ze strony sprzedawczyni odnośnie wyboru, którego powinnam dokonać; rozmowa była wyważona, spokojna. Pracownica znała oferowane przez hebe produkty, proponowała też inne kremy odpowiednie do mojego typu cery. Po wyczerpaniu tematu zapytała o to czy jeszcze może być pomocna. Wewnątrz drogerii panował porządek, produkty oraz półki nie były zakurzone co wskazuje na częste zmiany ekspozycji i dbałość o higienę. Oświetlenie sprzyjające zakupom, wyraziste, jasne. Podsumowując;): personel rewelacyjny;), asortyment i ceny co najmniej zadowalające, a wygląd hebe nie pozostawia nic do życzenia;) Świetna drogeria!!!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.