Wakacje skończyły się ale pozostał niesmak,a to dzięki firmie POLBUS Wrocław.A to z powodu pewnej sytuacji jaka miała miejsce nad morzem.Dokładnie w Mrzeżynie gdzie dzień wcześniej zostały zarezerwowane bilety na kurs Mrzeżyno -Polkowice.Autokar nie dojechał.Firma nawet nie podstawiła zastępczego autokaru.Dwie rodziny z dziećmi w tym jednym niepełnosprawnym została na lodzie.Było póżno,brak miejsc w pokojach z powodu weekendu.Nie będę opisywać co było dalej.Jedna z matek dzwoniąc do firmy po trzech godzinach spóżnienia uzyskała wytłumaczenie:,,Bardzo mi przykro autokar nie dojedzie"Dzieci przeżyły traumę.Nie życzę żadnej matce,ojcu.Po przyjeżdzie jedna z matek skontaktowała się z firmą prosząc o wyjaśnienie tej sytuacji.Dostała odpowiedz,że firma jest w stanie zadośćuczynić za zaistniałą sytuację.I tu jest wielki absurd.Firma zaproponowała bilety dla rodziny na jakiś tam przejazd za 50%ceny biletu.Matka z niepełnosprawnym dzieckiem ma zniżkę 80% na przejazdy autobusem,opiekun jedzie za darmo.Także drodzy Państwo wystrzegajcie się takich firm bez kompetencji i zlewaniem klienta.Bo nie życzymy nikomu znalezienie się w takiej sytuacji z małymi dziećmi w ciemną noc bez możliwości dalszego zakwaterowania.Takie zachowanie zakrawa na drogę sądową.I myślę,że te rodziny powinny tak postąpić.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.