Opinie użytkownika (3)

Sklep zaskoczył mnie...
Sklep zaskoczył mnie miłą atmosferą i obsługą . Pani przy kasie była rzetelna ,nastawiona pozytywnie do swojej pracy ,wymiana pytań pomiędzy sprzedawcą a klientem zadowalająca .Asortyment ,jakość i przestronność sklepu odpowiednia .Taka obsługa to powrót do sklepu wielu klientów.

OlimpiaIzabela

26.08.2022

Home&You

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu z myślą kupna drobiazgu dla wnusi byłam zszokowana jak nie zbulwersowana. Panie z obsługi były za kotarą zaplecza ,było kilkoro klientów w sklepie ,nagle zza kotary jak piorun wyskoczyły przekleństwa i nie ujmę jak powiem siarczyste ,.Stanęłam jak wryta , klienci popatrzyli po sobie ,jak się domyślam z niedowierzaniem .Bardzo długo chodziłam między pólkami z zabawkami ,czekając na którąś z pań ,ale niestety jakość obsługi była mozolna i raczej bez myślenia o kliencie ,bez zainteresowania klientem .Miałam kilka pytań ,odnośnie zabawek ale musiałam poprosić z zaplecza którąś z pań Bez entuzjazmu, wręcz opieszale ,na każde moje pytanie odpowiadała nie wiem .Ani wiedzy ,ani kultury ani obycia .Zaznaczam ,,że sklep dla dzieci Personel cały do wymiany ,żal mi tylko właściciela ,że nie ma świadomości co dzieje się w sklepie.Po raz kolejny użyję słowa karygodne.

OlimpiaIzabela

24.08.2022

Smyk

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Obsługa miała charakter...
Obsługa miała charakter niekompetentny ,niemiły i nieodpowiedni w zachowaniu do klienta. Kierowniczka poproszona o czynność ,którą miała wykonać jako osoba upoważniona do odczytu kasy przy zwrocie towaru przez klienta, pokazała swoją dezaprobatę ,poniżając słowami i gestem klienta przy innych klientach, tylko dlatego, że prywatnie znała osobę i uważała ,że może sobie na to pozwolić .Kiedy usłyszała słowa "moja noga w tym sklepie nie stanie więcej" powiedziała nikt nie będzie płakał, z tego powodu Zachowanie pani kierownik było karygodne z ujmą dla całej obsługi ponieważ ,jedna z pań obsługujących powiedziała (zaznaczam ,że wszystko działo się przy klientach) kierowniczka ma gorszy dzień. Nikt nie przeprosił za swoje zachowanie klientka za szparagi zgniłe ,które chciała oddać została sponiewierana i wyszła ze łzami w oczach Zadzwoniła na infolinię sklepu Sklep omijany jest wielkim łukiem ale przeprosin jak nie było ,tak nie ma .Karygodne i nie do zaakceptowania sytuacja.

OlimpiaIzabela

24.08.2022

POLOmarket

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi