Opinia użytkownika: OlimpiaIzabela
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Obsługa miała charakter niekompetentny ,niemiły i nieodpowiedni w zachowaniu do klienta. Kierowniczka poproszona o czynność ,którą miała wykonać jako osoba upoważniona do odczytu kasy przy zwrocie towaru przez klienta, pokazała swoją dezaprobatę ,poniżając słowami i gestem klienta przy innych klientach, tylko dlatego, że prywatnie znała osobę i uważała ,że może sobie na to pozwolić .Kiedy usłyszała słowa "moja noga w tym sklepie nie stanie więcej" powiedziała nikt nie będzie płakał, z tego powodu Zachowanie pani kierownik było karygodne z ujmą dla całej obsługi ponieważ ,jedna z pań obsługujących powiedziała (zaznaczam ,że wszystko działo się przy klientach) kierowniczka ma gorszy dzień. Nikt nie przeprosił za swoje zachowanie klientka za szparagi zgniłe ,które chciała oddać została sponiewierana i wyszła ze łzami w oczach Zadzwoniła na infolinię sklepu Sklep omijany jest wielkim łukiem ale przeprosin jak nie było ,tak nie ma .Karygodne i nie do zaakceptowania sytuacja.