W dn. 25.10.2018r. odwiedziłam salon sieci telekomunikacyjnej T-mobile. Celem mojej wizyty było wymiana karty SIM na nową. Pani która mnie obsługiwała przywitała mnie miłym uśmiechem oraz zapytaniem w czym może mi pomóc. Po zapoznaniu się z moją sprawą z którą przyszłam, Pani od razu poinformowała mnie o czasie realizacji oraz o opłacie. Wizyta zajęła około 15min.
Podjazd czysty, zadbany. Pan na podjeździe miły i widać że pomagał zatankować paliwo klientom. Po wejściu na sklep również czysto. Miłe przywitanie.Towar dołożony,podłoga umyta. Toalety pachnące,czyste,nic nie brakowało. Pani przy kasie chętnie oferowała rzeczy ze sklepu jak i zachęcała do zbierania punktów Navigator. Miłe pożegnanie.
Podczas kupowania owoców, Pan który wykładał banany powiedział do mnie cyt. " pogrzebać to możne Pani w d...e!"zachowanie to zgłoszone zostało do kierownika ,który od razu wyciągnął wnioski z tego zachowania. Prz kasie natomiast okazało się, że mleko które chciałam kupić było całkiem w innej cenie niż pisało na półce. Przy kasie cena była 2,69zł a na półce 2,09zł.
Pani, która zauważyła że czegoś szukam od razu do mnie podeszła. Zapytała się w czym pomóc. Jej wiedza na temat perfum była bardzo duża. Potrafiła powiedzieć jakie perfumy są najczęściej kupowane przez mężczyzn oraz które najbardziej pasują na prezent. Przy kasie natomiast Pani zaproponowała maseczkę do twarzy co również było miłe.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy.Z uwagą analizujemy opinie klientów i staramy się wyciągać z nich wnioski. Po analizie zgłoszonego zagadnienia udzielimy szerszej odpowiedzi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.