Jako świeży lokator wynajmowanego mieszkania zawarłem umowę na TV+Internet z vectra. Po niecałym miesiącu odcięto mi dostęp bo POPRZEDNI lokator miał zaległości. Po dosłownie godzinnej rozmowie na infolinii okazało się że nie da się szybko załatwić problemu. Dopiero po 4 dniach zwrócono mi dostęp i 6 złotych za brak dostępu w tym czasie. Rozmowa na infolinii niemiła. Olewczo-sztampowa odpowiedź na reklamację. Vectra jest ok do czasu aż coś się nie zepsuje. Potem prawda wychodzi - klient nie jest istotny, a Vectra jest "bezbłędna".
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy. W celu podjęcia interwencji w przedmiotowej sprawie prosiliśmy o przesłanie danych. Do tej pory ich nie otrzymaliśmy, dlatego nie mogliśmy odnieść się do zgłoszenia. W momencie przesłania danych będziemy mogli zainterweniować w przedmiotowej sprawie. Zachęcamy zatem do ich wysłania.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.