Opinie użytkownika (1)

Jako świeży lokator...
Jako świeży lokator wynajmowanego mieszkania zawarłem umowę na TV+Internet z vectra. Po niecałym miesiącu odcięto mi dostęp bo POPRZEDNI lokator miał zaległości. Po dosłownie godzinnej rozmowie na infolinii okazało się że nie da się szybko załatwić problemu. Dopiero po 4 dniach zwrócono mi dostęp i 6 złotych za brak dostępu w tym czasie. Rozmowa na infolinii niemiła. Olewczo-sztampowa odpowiedź na reklamację. Vectra jest ok do czasu aż coś się nie zepsuje. Potem prawda wychodzi - klient nie jest istotny, a Vectra jest "bezbłędna".

Number10

28.09.2015

Vectra

Placówka

Warszawa, Rozmowa telefoniczna

Nie zgadzam się (1)
10.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy. W celu podjęcia interwencji w przedmiotowej sprawie prosiliśmy o przesłanie danych. Do tej pory ich nie otrzymaliśmy, dlatego nie mogliśmy odnieść się do zgłoszenia. W momencie przesłania danych będziemy mogli zainterweniować w przedmiotowej sprawie. Zachęcamy zatem do ich wysłania.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi