POLECAM !!! "Centrum Implantologii i Ortodoncji Dentim Clinic powstało z myślą o wymagającym pacjencie, poszukującym nowoczesnych i bezbolesnych rozwiązań w leczeniu stomatologicznym" - takimi właśnie słowami reklamuje się gabinet na swojej stronie internetowej. Tutaj jako pacjent w 100% potwierdzam najwyższy poziom profesjonalizmu i świadczonych usług.Klinikę znalazłam poprzez internet zachęcona dobrymi opiniami oraz bardzo dobrą i rzeczową stroną internetową na której znalazłam wszelkie niezbędne informację oraz co było dla mnie istotne deklarację wykonania planowanego leczenia z zachowaniem najnowocześniejszych standardów zarówno procedur medycznych jak sprzętowych czy samej obsługi pacjenta. Każda deklaracja zawarta na stronie internetowej ma zdecydowane pokrycie z rzeczywistością. Sama telefoniczna rejestracja sprawiła, iż byłam przekonana, że dobrze wybrałam miejsce leczenia. Pani dokonująca rejestracji wyczuła moją obawę i lęk przed zabiegami stomatologicznymi. Poprowadziła rozmowę w fantastyczny sposób co dało mi poczucie spokoju i zminimalizowało strach. Pierwsza wizyta zapoznawcza ze stomatologiem prowadzącym zaskoczyła mnie swoim przebiegiem. Lekarz zadbał o najmniejszy szczegół abym w tej stresującej sytuacji poczuła się komfortowo - posiadał niesamowite wyczucie empatii umiał rozładować atmosferę żartem Sporym atutem był fakt, iż Klinika ma na miejscu pełne zaplecze diagnostyczne (Tomograf, RTG dosłownie wszystko). Mogliśmy od razu wykonać niezbędne badania obrazowe dzięki czemu podczas pierwszej wizyty lekarz przygotował odpowiedni program procedur medycznych (leczenia) wraz z planowanymi kosztami każdej wizyty. Diagnostyka uzębienia odbywała się etapowo - zdjęcia aparatem, RTG panoramiczne oraz diagnostyka na fotelu - wszystko przeprowadzone w sposób bardzo szczegółowy a jej zwieńczeniem było omówienie na wyświetlanym monitorze kondycji każdego dosłownie każdego zęba opierając się na wykonanych uprzednio zdjęciach, czy badaniach obrazowych. W oparciu o diagnostykę oraz moje oczekiwania co do efektu końcowego na zakończenie wizyty otrzymałam wydruk planu leczenia wraz z szczegółowymi kosztami każdej procedury planowanego leczenia (każdego zęba) i tak aby można było odpowiednio zaplanować finanse. Obecnie moje leczenie jest na bardzo zaawansowanym etapie, mam za sobą dwa miesiące regularnych wizyt o różnym charakterze. Wyleczyłam się z Dentofobii. Podczas wizyty nie czuć pospiechu, lekarz jest skupiony na pacjencie i jeszcze po zejściu z fotela ma czas na spokojne podsumowanie wizyty czy pojawiające się pytania. Cały personel jest bardzo profesjonalny, nastawiony na satysfakcje pacjenta. Na każdym etapie wizyt wiedziałam co się będzie działo dalej. Wszystko w miłej i bezbólowej atmosferze.Koszty leczenia i usług świadczonych przez Dentim niestety nie należą do najniższych. W tym przypadku Cena ma jednak zdecydowane pokrycie w jakości i komforcie leczenia. Warto!
SZTOLNIA Chleb - Mięso - Wino pozycjonuje się jako lokal typu Slow Food dla klientów bardziej wymagających. Od takiego miejsca można oczekiwać odpowiednio wysokich standardów obsługi.Moja wizyta odbyła w towarzystwie jednej osoby, w środku tygodnia roboczego - godziny wieczorne. Obłożenie lokalu oceniam na 60% zajętych stolików. Jako PLUS:Po przekroczeniu wejścia w momencie zostajemy zauważeni przez obsługę. Pani w uprzejmy sposób zapytała nas o preferencje stolika dając jednocześnie możliwość wyboru z pośród aktualnie wolnych.Czas oczekiwania na kelnera celem złożenia zamówienia - sprawny.Obsługa kelnerska stolika pomocna. Dobra znajomość karty oraz szczegółów dot. przygotowywanych dań.Czystość lokalu - przyzwoita.DO POPRAWY:Zbyt długi okres oczekiwania na same napoje. Od momentu złożenia zamówienia trwało to około 15 minut.Po otrzymaniu dania głównego brak zainteresowania stolikiem. Chcieliśmy domówić napoje jednak ciężko było złapać kogoś z obsługi. Niestety kelner pomylił zamówienia i otrzymałam inne danie. Tutaj muszę zaznaczyć, iż zostałam przeproszona za zaistniałą sytuację. W tej sytuacji w lepszych restauracjach praktykuje się drobną rekompensatę typu napój / deser gratis lub inne. W SZTOLNI skończyło się na słowie "przykro nam" możemy danie wymienić. Aby nie tracić czasu (byłam bardzo głodna) zgodziłam się na pozostawienie omyłkowego dania. Trochę słabe podejście natomiast otrzymane dania same w sobie na przyzwoitym poziomie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.