Opinie użytkownika (2)

NIE RÓB TEGO...
NIE RÓB TEGO BŁĘDU CO JA !!! Przed zakupami sprawdzaj opinie o sklepach a szczególnie jak podchodzą do reklamacji/rękojmi aby nie spotkało Cię to:Kupiłem w sklepie internetowym x-kom laptopa firmy Lenovo. Po kilku miesiacach padł w nim dysk twardy. Wysłałem go do sklepu w ramach rękojmi. Odpowiednio oczywiście zapakowany. Po kilku dniach otrzymuje informacje iz laptop ma uszkodzenie mechaniczne / PĘKNIETA OBUDOWA/I tu stawiam podstawowe pytanie na które oczywiście nie otrzymałem odpowiedzi od sklepu :W jaki sposób mozna doprowadzic do pęknięcia obudowy klawiatury o długości nie całego 0,5 cm? Sklep tylko stwierdza: USZKODZENIE MECHANICZNE więc rękojmia jak i gwarancja nie maja zastosowania. Stwierdzili tez że posiadaja nagrania z rozpakowywania paczki lecz mi ich nie UDOSTĘPNIA !!!!A dlaczego? BO NIE !!! Kiedy odpisałem że nie zgadzam się z ich opinia jakobym wysłał im uszkodzony mechanicznie laptop oraz przesłałem im swoje zdjęcia zrobione tuż przed wysyłką.... ZAPADŁA GROBOWA CISZA!!!Po mojej interwencji CO Z MOIM LAPTOPEM ? dostaje krótkie info.Wysłaliśmy laptop do SERWISU !!! Tylko w jakim celu? Przeciez serwis od razu stwierdzi że jest uszkodzenie mechaniczne. Nie mieli MOJEJ ZGODY na takie postepowanie ponieważ ja zgłaszałem RĘKOJMIE a nie NAPRAWE GWARANCYJNĄ. O całej sprawie poinformowałem tez firme LENOVO w W-wie ktora poinformowała mnie że zajmie sie sprawą poniewaz to juz nie pierwsza skarga na takie postępowanie x-kom.!!!! Dlatego OSTRZEGAM WSZYSTKICH POTENCJALNYCH KLIENTÓW PRZED ZAKUPAMI W SKLEPIE INTERNETOWYM X-KOM!!! W chwili obecnej moja sprawa jest juz u rzecznika konsumentów na etapie składania wniosku do sądu.A teraz kilka słów do HR-ców firmy X-KOM : MNIEJ KOSZTUJE UTRZYMANIE 100 KLIENTÓW NIZ POZYSKANIE ....JEDNEGO!!

NigdyX-kom

06.06.2016

X-KOM

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
NIE RÓB TEGO...
NIE RÓB TEGO BŁĘDU CO JA !!! Przed zakupami sprawdzaj opinie o sklepach a szczególnie jak podchodzą do reklamacji/rękojmi aby nie spotkało Cię to:Kupiłem w sklepie internetowym x-kom laptopa firmy Lenovo. Po kilku miesiacach padł w nim dysk twardy. Wysłałem go do sklepu w ramach rękojmi. Odpowiednio oczywiście zapakowany. Po kilku dniach otrzymuje informacje iz laptop ma uszkodzenie mechaniczne / PĘKNIETA OBUDOWA/I tu stawiam podstawowe pytanie na które oczywiście nie otrzymałem odpowiedzi od sklepu :W jaki sposób mozna doprowadzic do pęknięcia obudowy klawiatury o długości nie całego 0,5 cm? Sklep tylko stwierdza: USZKODZENIE MECHANICZNE więc rękojmia jak i gwarancja nie maja zastosowania. Stwierdzili tez że posiadaja nagrania z rozpakowywania paczki lecz mi ich nie UDOSTĘPNIA !!!!A dlaczego? BO NIE !!! Kiedy odpisałem że nie zgadzam się z ich opinia jakobym wysłał im uszkodzony mechanicznie laptop oraz przesłałem im swoje zdjęcia zrobione tuż przed wysyłką.... ZAPADŁA GROBOWA CISZA!!!Po mojej interwencji CO Z MOIM LAPTOPEM ? dostaje krótkie info.Wysłaliśmy laptop do SERWISU !!! Tylko w jakim celu? Przeciez serwis od razu stwierdzi że jest uszkodzenie mechaniczne. Nie mieli MOJEJ ZGODY na takie postepowanie ponieważ ja zgłaszałem RĘKOJMIE a nie NAPRAWE GWARANCYJNĄ. O całej sprawie poinformowałem tez firme LENOVO w W-wie ktora poinformowała mnie że zajmie sie sprawą poniewaz to juz nie pierwsza skarga na takie postępowanie x-kom.!!!! Dlatego OSTRZEGAM WSZYSTKICH POTENCJALNYCH KLIENTÓW PRZED ZAKUPAMI W SKLEPIE INTERNETOWYM X-KOM!!! W chwili obecnej moja sprawa jest juz u rzecznika konsumentów na etapie składania wniosku do sądu.A teraz kilka słów do HR-ców firmy X-KOM : MNIEJ KOSZTUJE UTRZYMANIE 100 KLIENTÓW NIZ POZYSKANIE ....JEDNEGO!!

NigdyX-kom

06.06.2016

X-KOM

Placówka

Częstochowa, Al. Wolności 31

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi