Świetna obsługa i atmosfera podczas obsługi klienta. Towar poukładany i zadbany. Sprzedawcy nie narzucający się ale chętnie pomagający. Nie atakują na wejściu zdaniem "czym mogę w czymś pomóc?". Pracownicy posiadają umiejętność doradzania. Jestem bardzo zadowolona z obsługi, Pani którą poprosiłam o pomoc poinformowała mnie o nadchodzących promocjach i o obowiązujących. Dzięki temu kupiłam o dwie rzeczy więcej niż zamierzałam :)
Bardzo spodobały mi się pewne buty w Ryłko i zależało mi na ich kupnie. Poprosiłam Panią ekspedientkę o znalezienie mojego rozmiaru. Poszła na zaplecze ich poszukać. Czekałam dość sporo zanim Pani do mnie wróciła. Powiedziała, że niestety ale tych bucików nie ma w moim rozmiarze, podobno zostały im tylko w rozm 36 i 38. Po chwili poprosiłam o sprawdzenie na komputerze dostępności butów w poszukiwanym przeze mnie rozmiarze w innej placówce sklepu. Pani poinformowała mnie po chwili poszukiwań w komputerze, że buty są jedne jedyne i tylko w tych 2 rozmiarach zostały wyprodukowane. Raczej jest to niemożliwe aby taka sieć sklepów produkowała buty danego modelu tylko w 2 rozmiarach.
Obsługa sklepu jest smutna i nie kontaktowa. Osoba zajmująca się obsługą strefy z butami na siłę dogadza klientowi (zamęczając go).
Towar prezentuje się świetnie,ubrania są naprawdę bardzo fajne, jednak niektóre cenówki się nie zgadzają (tzn. na metce jest zrobiona przecena z 99,99 na 99,99). Panuje bałagan na strefach przecenionych, ubrania leżą pod gondolami.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.