posiadam konto w BZ WBK w Grudziądzu i często wypłacam lub wpłacam pieniądze w placówce banku przy Al. 23 Stycznia, jestem pod wielkim wrażeniem tego jak KAŻDY klient jest kompleksowo obsługiwany. Przebywając w tym banku można zaobserwować, iż pracownicy mają wielki szacunek dla klientów, jak i dla siebie na wzajem i myśl, że właśnie to powoduje mój pozytywny odbiór tej placówki.
Podczas mego pobytu w TOMATO zaobserwowałam, iż obsługa jest sympatyczna, jedzenie bardzo smaczne i nawet nie zdenerwował mnie fakt iż kelnerka podała mi inną zapiekankę niż zamawiałam (zawawiałam Włoską dostałam Rzymską), gdyż ta również była bardzo dobra. Porcje są bardzo duże, a jedynym manakmentem jest mała łazienka.
Podczas zakupów na dziale mięsnym zauważyłam, że ekspedientki bardzo często afiszują swoje zmęczenie oraz złe humory wyżywając się na klientach odnosząc się do nich w sposób dalece odbiegający od "przyjemnego", każdą rzecz podają "od niechcenia", i stale widzą jakiś problem jak np. ktoś chce kupić jakiegoś produktu (wędliny lub sera) kilka plastrów. Sama raz chciała kupić 15 dag sera w kawałku to ekspedientka zapytała cyt: "a do czego ten ser?". Oprócz tego w markecie tym zazwyczaj są bardzo duże kolejki do kasy, gdyż jedna kasa jest otwarta bo reszta pracowników wykłada towar. Zaletą marketu jest jego dobre zaopatrzenie zarówno w produkty spożywcze, drogeryjne jak i chemiczne.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.