zamówiłam na imieniny chłopaka puzzle ze zdjęciem oraz poduszkę ze zdjęciem przez internet.dostałam informację zwrotną ze za ok 7 dni będą gotowe.jak już dostałam kolejnego maila, że moge odbierać okazało się że gotowa jest tylko poduszka. po paru dniach poszłam po odbiór puzzlii okazało się że przysłano nie moje puzzle.Ekspedientka zapisała tylko mój telefon i powiedziała, że nic w tej sprawie nie może zrobić. Nie zadzwoniła do centrali gdzie mieści się produkcja i nie wykonała żadnego telefonu żeby wyjaśnić sprawę. Po powrocie napisałam pisemną reklamację do centrali. Po ponad miesiącu dostałam telefon, że znalazły się moje puzzle i czy nadal jestem nimi zainteresowana odpłatnie. Przy odbiorze pokazałam reklamację i zarządałam nieodpłatnego odbioru, ekspedientka była zmieszana i w żaden sposób nie okazała przykrości z zaistniałej sytuacji. Jednak po rozmowie dała puzzle za darmo ale z zaznaczeniem że jeśli będą z tym problemy to do mnie zadzwoni i będę musiała je oddać. Skandal, zachowania pracowników jest niedopouszczalne, zadowolenie klienta jest najważniejsze. A w tej sytuacji ani obsługa, ani czas realizacji ani jakość obsługi nie jest do przyjęcia. Jednak puzzle mam do tej pory.
Byłam wraz ze znajomą na lodach, ciastku i kawie w lodziarni Gelatomagia w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku-Wrzeszcz. Po zapytaniu o pare informacji dotyczących nazw w karcie kelnerka nie umiala udzielić odpowiedzi. Po zamówieniu czekajac na lody, ciastka i kawe zapaliłam papierosa. Gdy skonczyłam i kelnerka przyniosła jedzenie nie zabrala bądź nie wymienila mi popielniczki na nową. Na domiar złego nic z nią nie zrobiła już do końca naszej wizyty (było co najmniej pieć papierosów w środku, wskazane jest co najmnej 2 szt). Zapłaciłam i wyszłam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.