Po wejściu na teren sklepu skierowałam się najpierw po koszyk na zakupy. Wokół wejścia i koszyków było czysto. Udałam się na dział warzywa, gdzie wybrałam owoce. Na stoisku było czysto, dostępne były torebki jednorazowe do pakowania owoców i warzyw. Widoczne były też wagi kontrolne. Na dziale nie widziałam nikogo z pracowników. Po wybraniu produktów udałam się do kasy. Skorzystałam z kasy samoobsługowej. Obecny był tam pracownik, który służył pomocą i odblokował dla mnie zablokowaną kasę. Płatność przebiegła szybko i sprawnie. Torebki do pakowania były dostępne przy każdej z kas, a na podejście do kasy nie musiałam czekać.
Wchodząc do salonu Ery powitała mnie osoba, prawdopodobnie stażysta. Zadawała mi pytania w celu ustalenia moich potrzeb. Sama dokładnie nie umiałam sprecyzować, o co mi dokładnie chodzi, ponieważ przyszłam poznać aktualne oferty. Osoba ta wydrukowała mi "bilet" z numerem w kolejce i poinformowała mnie, co robić z tym numerkiem (wyświetli się na tablicy). Mimo, że na "bilecie" było napisane, że przede mną jest dwóch klientów, czekałam ponad 20 minut na moją kolej. Stanowisk było kilkanaście, więc niestety, czas oczekiwania był bardzo długi. Gdy w końcu nadeszła moja kolej, podeszłam do stanowiska i przywitała mnie przemiła konsultantka. Zadawała pytania, w celu rozpoznania moich potrzeb i dopasowania najlepszej oferty dla mnie. Potem nadszedł czas na telefon. Po wybraniu wstępnie kilku z cennika zaprosiła mnie do obejrzenia ich na terenie salonu. Doradzała, który telefon jest lepszy, który osobiście by wybrała, wymieniała cechy telefonów, ich zalety. Nie byłam do końca zdecydowana na konkretny telefon, więc konsultantka przygotowała mi ulotki, cennik, regulamin z zaznaczonym abonamentem i telefonami, o których rozmawiałyśmy. Zaproponowała mi również inne usługi, które dodatkowo mogłabym nabyć w Erze (internet). Konsultantka była bardzo sympatyczna i miała coś takiego w sobie, że aż chciało się z nią rozmawiać. Oprócz wymienionych rzeczy dostałam również wizytówkę z adresem sklepu, telefonem, imieniem i nazwiskiem konsultantki. Zostałam zaproszona na następną wizytę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.