Opinia użytkownika: Natalia_17
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Wchodząc do salonu Ery powitała mnie osoba, prawdopodobnie stażysta. Zadawała mi pytania w celu ustalenia moich potrzeb. Sama dokładnie nie umiałam sprecyzować, o co mi dokładnie chodzi, ponieważ przyszłam poznać aktualne oferty. Osoba ta wydrukowała mi "bilet" z numerem w kolejce i poinformowała mnie, co robić z tym numerkiem (wyświetli się na tablicy). Mimo, że na "bilecie" było napisane, że przede mną jest dwóch klientów, czekałam ponad 20 minut na moją kolej. Stanowisk było kilkanaście, więc niestety, czas oczekiwania był bardzo długi. Gdy w końcu nadeszła moja kolej, podeszłam do stanowiska i przywitała mnie przemiła konsultantka. Zadawała pytania, w celu rozpoznania moich potrzeb i dopasowania najlepszej oferty dla mnie. Potem nadszedł czas na telefon. Po wybraniu wstępnie kilku z cennika zaprosiła mnie do obejrzenia ich na terenie salonu. Doradzała, który telefon jest lepszy, który osobiście by wybrała, wymieniała cechy telefonów, ich zalety. Nie byłam do końca zdecydowana na konkretny telefon, więc konsultantka przygotowała mi ulotki, cennik, regulamin z zaznaczonym abonamentem i telefonami, o których rozmawiałyśmy. Zaproponowała mi również inne usługi, które dodatkowo mogłabym nabyć w Erze (internet). Konsultantka była bardzo sympatyczna i miała coś takiego w sobie, że aż chciało się z nią rozmawiać. Oprócz wymienionych rzeczy dostałam również wizytówkę z adresem sklepu, telefonem, imieniem i nazwiskiem konsultantki. Zostałam zaproszona na następną wizytę.