Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać.
Obsługa bardzo nieuprzejma. Kobieta nie umiała mi wytłumaczyć promocji która obowiązuje w sklepie od dłuższego czasu. Dodatkowo pracownicy bardziej zajęci byli rozmową między sobą niż klientami. W przymierzalni panował chaos, w kabinach pozostały ubrania po poprzednich klientach. Obsługa kasy za to sprawnie i przyjemnie przebiegła, zostałam miło pożegnana oraz dostałam dodatkowo ulotki z promocjami.
Obsługa restauracji przy kasie obsługuje bardzo sprawnie, z uśmiechem na twarzy, dodatkowo zaproponowano mi powiększenie zestawu w korzystnej cenie. Zamówiłam zestaw na wynos. Czas oczekiwania był dość długi, czekałam 7 minut. Kanapka była ciepła i pachnąca, ładnie zapakowana, frytki były świeże, jednak za bardzo przesolone. Brakowało mi w torbie serwetek, które powinny być. Okolice wokół były czyste, stoliki umyte, podłoga umyta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.