Opinie użytkownika (1)

Od ponad 3...
Od ponad 3 miesięcy występują problemy z internetem (wysoka utrata pakietów), które uniemożliwiają normalne korzystanie. Pomimo wysyłania zgłoszeń nikt nie przychodzi, brak wyjaśnień lub odpowiedzi typu kopiuj wklej. W ramach wysłanej reklamacji zwrócili 10% kosztów za 3 miesiące czyli żałosne kilkanaście złotych. Nie wspominając o tym, że niedawno podnieśli ceny o 20%. Firma tylko wystawia faktury do opłacenia po czym zapomina o kliencie. Zalecam omijać szerokim łukiem.

Nanus

08.03.2024

Vectra

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
08.03.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi