Od ponad 3 miesięcy występują problemy z internetem (wysoka utrata pakietów), które uniemożliwiają normalne korzystanie. Pomimo wysyłania zgłoszeń nikt nie przychodzi, brak wyjaśnień lub odpowiedzi typu kopiuj wklej. W ramach wysłanej reklamacji zwrócili 10% kosztów za 3 miesiące czyli żałosne kilkanaście złotych. Nie wspominając o tym, że niedawno podnieśli ceny o 20%. Firma tylko wystawia faktury do opłacenia po czym zapomina o kliencie. Zalecam omijać szerokim łukiem.
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań.
Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.