W dniu 17 miałam wypadek .Więc nastepnego dnia zadzwoniłam do ubezpieczyciela w Tczewie po informacje jakie mam dostarczyć dokumenty.
Uzyskałam wszystkie potrzebne dla mnie informacje.
Podczas robienia zkupów w dniu 03.07.2009 w sklepie sieci "Biedronka"
mogę stwierdzić że towary są ułożne tematycznie.Każdy towar jest oznaczony i posiada aktualną cenówkę.Artykuły przemysłwe na koszach nie są w czasie dnia układane przez pracowników,panuje tam bałagan.Dotyczo to też świeżości warzyw i owoców.
Odsługa sklepu jest dobrze zorientowana na jakiej półce znajduje się
szukany towar.pracownicy sklepu są bardzo sympatyczni.
Czas stania w kolejce jest bardzo długi i jest zbyt mało kas otwartych.
Lady kasowe tzn.miejsce na towary juz skasowane jest zbyt krótkie,
klienci nie mogą zdążyć z pakowaniem swojego towaru ,a już następny czeka w kolejce aby moc być obsłużonym.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.