Opinie użytkownika (1)

W lipcu 2009r....
W lipcu 2009r. korzystałam z PZU w celu likwidacji szkody. Szkoda zgłaszana była na infolinię, kontaktował się ze mną likwidator oraz oddział likwidacji szkód z Gdańska. Ogólnie kontakt z PZU oceniam na sprawny, miły i szybki. Zawsze rozmawiałam z kompetentnymi osobami, informowano mnie jakie dokumenty powinnam dostarczyć, kontaktowano się za mną telefonicznie w krótkich odstępach czasu. INFOLINIA - Pani przyjęła zgłoszenie szkody, pomogła mi poprawnie sformułować moje zgłoszenie, poinformowała o kolejnych krokach. Odniosłam wrażenie, że pracuje od niedawna, gdyż konsultowała sprawę z inną osobą, jednak trwało to moment i nie wpłynęło na komfort rozmowy. LIKWIDATOR SZKÓD - Od początku bardzo dobry kontakt telefoniczny. Ponieważ nie pasował mi zaproponowany dzień na wizytę, była możliwość dopasowania terminu. Pan likwidator ubrany stosownie do kontaktów z klientem, wyrozumiały. Miałam czas na spokojne wyjaśnienie sprawy i wszystko zostało mi przedstawione. Jedyny minus to taki, że likwidatorzy pracują do 15-16, więc jeśli klient pracuje, to wtedy trudno jest dopasować godziny spotkania. ODDZIAŁ LIKWIDACJI GDAŃSK - kontakt telefoniczny odbywał się na bieżąco, w krótkich terminach, aż do wyjaśnienia wszystkich niejasności. Mimo przebywania na zwolnieniu osoby zajmującej się moją sprawą od razu skierowano mnie do osoby zastępującej.

Mrówka

29.08.2009

PZU

Placówka

Nie zgadzam się (17)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi