Opinia użytkownika: Mrówka
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: W lipcu 2009r. korzystałam z PZU w celu likwidacji szkody. Szkoda zgłaszana była na infolinię, kontaktował się ze mną likwidator oraz oddział likwidacji szkód z Gdańska. Ogólnie kontakt z PZU oceniam na sprawny, miły i szybki. Zawsze rozmawiałam z kompetentnymi osobami, informowano mnie jakie dokumenty powinnam dostarczyć, kontaktowano się za mną telefonicznie w krótkich odstępach czasu. INFOLINIA - Pani przyjęła zgłoszenie szkody, pomogła mi poprawnie sformułować moje zgłoszenie, poinformowała o kolejnych krokach. Odniosłam wrażenie, że pracuje od niedawna, gdyż konsultowała sprawę z inną osobą, jednak trwało to moment i nie wpłynęło na komfort rozmowy. LIKWIDATOR SZKÓD - Od początku bardzo dobry kontakt telefoniczny. Ponieważ nie pasował mi zaproponowany dzień na wizytę, była możliwość dopasowania terminu. Pan likwidator ubrany stosownie do kontaktów z klientem, wyrozumiały. Miałam czas na spokojne wyjaśnienie sprawy i wszystko zostało mi przedstawione. Jedyny minus to taki, że likwidatorzy pracują do 15-16, więc jeśli klient pracuje, to wtedy trudno jest dopasować godziny spotkania. ODDZIAŁ LIKWIDACJI GDAŃSK - kontakt telefoniczny odbywał się na bieżąco, w krótkich terminach, aż do wyjaśnienia wszystkich niejasności. Mimo przebywania na zwolnieniu osoby zajmującej się moją sprawą od razu skierowano mnie do osoby zastępującej.