Kompletnie odradzam korzystania z usług tego operatora. Na pewno mogę podzielić się opinią odnośnie usługi Internet. Jestem klientem od 9 lat i podpisanie ostatniego aneksu było błędem z mojej strony. Na upartego brnąłem przez napotykane problemy ze strony operatora, aby przedłużyć usługę na kolejne 12 miesięcy. Już na początku doradca klienta spierniczył ofertę i umowa została zablokowana co skutkowało tygodniową blokadą czegokolwiek odnośnie umowy. Indywidualnie został dla mnie przygotowany aneks na kwotę 55 zł za 600Mbit. Aneks wszedł w życie w październiku 2022 roku. Na początku roku dostałem jakiegoś śmiecia (ulotkę) do skrytki, że niby podniesiona zostanie opłata za Internet. Nie bardzo chciało mi się w to wierzyć. Pomyślałem, zapewne konkurencja chce grać nieczysto. Następnie dopadła mnie kolejna promocja ze strony Vectry. Do mojego konta została przypisana usługa Netflix Premium za 60 zł, której nie zamawiałem. Obecnie jestem po 4 reklamacjach. Muszę udowadniać, że nie jestem wielbłądem co zamawiał Netflix. Każda reklamacja oczywiście jest uznawana z notacją, że mając na względzie dobro klienta i dalszej współpracy uwzględniamy reklamację. Ale co z tego jak za miesiąc ponownie naliczana jest opłata za usługę, której się nie zamawiało. Jak to można inaczej nazwać jak bezczelnością? Obecnie zamiast 55 zł za Internet 600Mbit płacę 65,08 zł, gdzie moich dwóch znajomych ma ten sam abonament jako nowy klient w cenie 49 zł! ŚWIETNA OBSŁUGA KLIENTA!!
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań.
Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.