Opinie użytkownika (1)

Średnio co dwa...
Średnio co dwa miesiące muszę toczyć z Vectrą batalię o to żeby internet nie rozłączał, przepustowość była taka jak obiecywali, a opóźnienie pozwalało zagrać przynajmniej jedną grę wieczorem poniżej 100ms pingu. Trwa to zwykle około dwóch-trzech tygodni zanim cokolwiek się poprawi, a za dwa miesiące powtórka z rozrywki. Paskudna firma, na szczęście już tylko pół roku i nigdy, przenigdy więcej nie podpiszę z nimi żadnej umowy.

Mordraug

03.05.2017

Vectra

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
01.01.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za powyższą opinię. Wszelkie spostrzeżenia naszych Klientów przesyłane za pośrednictwem portalu są na bieżąco analizowane. Niestety nie otrzymaliśmy od Pana niezbędnych danych, które umożliwiłyby nam udzielenie Panu pomocy. Gdyby zdecydował się Pan na ich podanie pozostajemy do dyspozycji. Odnośnie problemu z rozłączeniem się internetu prosimy sprawdzić czy nie ma Pan ustawionego automatycznego kanału nadawania. Można to zrobić po zalogowaniu się do Strefy Klienta na stronie www.ebok.vectra.pl.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi