Dnia 2.12.2008 Pozostawiłam w salonie zerwaną bransoletkę do naprawy. Obiór wyznaczono na 3.12.2008.
Odbierając ją zostałam miło zaskoczona ponieważ została naprawiona b. dokładnie i praktycznie nie ma śladu po zerwaniu. Poprzednia naprawa w innym miejscu nie była tak dokładna
Postanowiłam kupić łańcuszek dla córki.
powitała mnie miła obsługa b. szybko zauważono moje wejście. Obsługująca mnie Pani pokazała mi różne łańcuszki, zadała wiele pytań aby określić gust i potrzeby.
Razem dobrałyśmy wisiorek. Zapakowała zakupy w ozdobne pudełeczko. Pożegnała
Samochód zatankowano sprawnie mimo podjechania wlewem paliwa z drugiej strony, Pan obsługujący tankowanie nie widział problemu i zatankował pojazd.
Oczekując na zapłatę przeglądałam katalog lojalnościowy Orlenu, ale nikt go nie zaproponował, nie polecano mi też nic innego.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.