Do siłowni uczęszczam od pary miesięcy i jestem bardzo zadowolona nie tylko z uzyskanych efektów, ale również z panującej tam atmosfery. Pracownicy są bardzo pomocni, sympatyczni. Uczęszczający "siłacze" i "siłaczki" oraz personel odnoszą się do siebie w formie TY co sprzyja takiej rodzinnej atmosferze.
Personel daje uwagi jak należy wykonywać poprawnie ćwiczenie aby uzyskać wymagany efekt, ponadto doradzają w kwestii odżywiania oraz diety.
Personel zawsze uśmiechnięty.
Minus jest taki, że są niewielkie braki w sprzęcie do ćwiczeń.
Stanowisko obsługi zawsze czyste i zadbane.
Bardzo często robię zakupy w tym sklepie i za każdym razem znajdę jakieś minusy.
W sklepie tym zmiana miejsca lokalizacji towaru przeprowadza się w godzinach otwarcia co bardzo przeszkadza w robieniu zakupów. Trzeba się porządnie naszukać żeby coś znaleźć. Ponadto często spotykam się z sytuacją że po wyłożeniu towaru przez pracownika osprzęt (zazwyczaj wózki widłowe/platformy do przenoszenia towarów) często pozostaje w miejscu pracy zasłaniając półki z towarem i uniemożliwiając dostęp do tychże towarów.
Na dziale z mlekiem i jajkami odwiecznie mokra podłoga z mleka oraz widoczne ślady po stłuczonych jajkach.
Ceny podane na etykietach nie są zgodne z faktycznym stanem - dowiaduje się o tym klient w momencie przeglądania parogonu. Informacja o produkcie (litraż, nazwa, rodzaj, cena) podana na etykiecie nie jest zgodna z tym co się znajduje na półce. Bywa również tak, że towar jest na półce, ale nie ma żadnej informacji na jego temat (etykiety).
Towar wyłożony nie jest wprowadzony w rejestr towarów co skutkuje tym że chcąc zakupic np szampon do włosów byłam kilkakrotnie zmuszona do jego oddania, ponieważ Pani na kasie stwierdziła fakt, że nie ma tego produktu w systemie i widocznie nie został jeszcze wprowadzony ale jest już na półce sklepowej!!!
Już nie wspomnę o tym, że w największych szczytach zakupowych jest czynna tylko jedna kasa!!! Czasami się zdarza, że dochodzi druga kasjerka!!!
Zdarza się również, że kasjerki prowadzą rozmowy ze sobą przekrzykując się ponad klientami. Pracownicy rozmawiają o osobistych tematach przy klientach sklepu.
Personel nie jest w stanie udzielić informacji na temat mody oferowanej w katalogach sklepu - dostępność/niedostępność.
Personel nie zawsze dostępny dla klienta.
Brak systematycznego porządkowania miejsca sprzedaży oraz przebieralni.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.