Produkt: kredyt gotówkowy, doradca klienta indywidualnego.
1. Organizacja i czas obsługi.
Dobrze: Miłe przywitanie. Już od postawienia pierwszej nogi w placówce banku, podchodzi doradca i z uśmiechem pyta: W czym mogę pomóc?Potem zaprasza do doradcy odpowiedzialnego za dany produkt bankowy.
źle: podczas oczekiwania na wolnego doradcę, podchodzi jeszcze kilka innych osób z tym samym pytaniem. Klient może odczuć "narzucanie się" ze strony banku.
2. Wiedza i kompetencje personelu.
Dobrze: Doradca bardzo dobrze zorientowany w produkcie. Podaje analizy, przykłady. Wszystko dobrze tłumaczy, jednym słowem od A do Z. Doradca potrafi poradzić sobie z obiekcjami klienta, stosuje cross selling.
Źle: bez zastrzeżeń.
3. Zachowanie i wygląd personelu.
Dobrze: Pełen dress code w ubiorze doradcy. Uprzejmy, uśmiechnięty i w pełni zaangażowany w potrzeby klienta.
Źle: brak zastrzeżeń.
4. Wygląd miejsca obsługi.
Dobrze: Stanowiska doradców daleko od siebie, dzięki czemu klient może liczyć na dyskrecję.Czyste i uporządkowane biurko doradcy. Wystrój placówki dość oryginalny, duża przestrzeń, na ścianach dużo fotografii Wrocławia, przy wejściu do placówki ekran LCD, na którym klient może "zawiesić oko" w trakcie oczekiwania na doradcę. Placówka dość oryginalna w porównaniu do placówek innych banków.
Źle: brak zastrzeżeń.
5. Oferta, cena, asortyment.
Dobrze: Szeroka oferta produktowa dopasowana do każdego klienta. Dobrze zbadane potrzeby klienta przez doradcę. Oprocentowanie jedne z najkorzystniejszych na rynku, możliwość rozłożenia rat kredytu nawet na 10 lat,a dzięki temu niskie raty. Niewiele formalności.
Źle: Za długi czas oczekiwania na kwotę kredytu powyżej 30 000zł (do 7 dni).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.