Opinia użytkownika: Monika_739
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Produkt: kredyt gotówkowy, doradca klienta indywidualnego. 1. Organizacja i czas obsługi. Dobrze: Miłe przywitanie. Już od postawienia pierwszej nogi w placówce banku, podchodzi doradca i z uśmiechem pyta: W czym mogę pomóc?Potem zaprasza do doradcy odpowiedzialnego za dany produkt bankowy. źle: podczas oczekiwania na wolnego doradcę, podchodzi jeszcze kilka innych osób z tym samym pytaniem. Klient może odczuć "narzucanie się" ze strony banku. 2. Wiedza i kompetencje personelu. Dobrze: Doradca bardzo dobrze zorientowany w produkcie. Podaje analizy, przykłady. Wszystko dobrze tłumaczy, jednym słowem od A do Z. Doradca potrafi poradzić sobie z obiekcjami klienta, stosuje cross selling. Źle: bez zastrzeżeń. 3. Zachowanie i wygląd personelu. Dobrze: Pełen dress code w ubiorze doradcy. Uprzejmy, uśmiechnięty i w pełni zaangażowany w potrzeby klienta. Źle: brak zastrzeżeń. 4. Wygląd miejsca obsługi. Dobrze: Stanowiska doradców daleko od siebie, dzięki czemu klient może liczyć na dyskrecję.Czyste i uporządkowane biurko doradcy. Wystrój placówki dość oryginalny, duża przestrzeń, na ścianach dużo fotografii Wrocławia, przy wejściu do placówki ekran LCD, na którym klient może "zawiesić oko" w trakcie oczekiwania na doradcę. Placówka dość oryginalna w porównaniu do placówek innych banków. Źle: brak zastrzeżeń. 5. Oferta, cena, asortyment. Dobrze: Szeroka oferta produktowa dopasowana do każdego klienta. Dobrze zbadane potrzeby klienta przez doradcę. Oprocentowanie jedne z najkorzystniejszych na rynku, możliwość rozłożenia rat kredytu nawet na 10 lat,a dzięki temu niskie raty. Niewiele formalności. Źle: Za długi czas oczekiwania na kwotę kredytu powyżej 30 000zł (do 7 dni).