Opinie użytkownika (1)

2 klientów czekających...
2 klientów czekających na obsłużenie w jednej kolejce do 3 pracowników, w trakcie obsługi już siedzących klientów wtrącanie informacji o sprawach prywatnych - czas oczekiwania ok 8 min, pracownicy przy powitaniu wstają mówiąc dzień dobry, w trakcie obsługi klienta oprócz zwrotów: proszę podpisać, ile Pani wpłaca, co w tytule wpłaty, nie pojawiły się żadne informacje dotyczące nowych produktów bądź usług. Miejsce pracy schludne, kurz na urządzeniach, przedzieranie kartki papieru z dowodem wpłaty ręcznie, kobiety (5 z 9 ) ubrane w białe bluzki i czarne spódnice, makijaż delikatny, czyste ręce, mężczyźni w garniturach, włosy schludne. Na niektórych biurkach ulotki kredytowe jednego typu ułożone w stos.

Monika_716

14.04.2011

PKO BP

Placówka

Kłodzko, pl. Jedności 4A

Nie zgadzam się (4)
03.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi