Szybka realizacja skierowania na badanie, rejestratorki kompetentne i uprzejme, na pytania odpowiadają z uśmiechem patrząc miłym wzrokiem na pacjenta.Wyniki,można by rzec w ekspresowym tempie, dokładne oraz czytelne. Moja ocena: jak najbardziej polecam.
Brak personelu na terenie sklepu, ekspedientki zajęte plotkowaniem między sobą, kompletny brak kontaktu wzrokowego z klientem. Sama musiałam się przywitać i pożegnać, moją słabą opinię dopełnił fakt, iż na sklepie panował całkowity bałagan w związku z dostawą.
Jesteśmy wdzięczni, że zadała sobie Pani trud, by do nas napisać. Dziękujemy również za szczere wyrażenie opinii.
Chcielibyśmy Panią bardzo przeprosić za powstałe trudności i wszelkie nieprzyjemności, na jakie była Pani narażona podczas wizyty w naszym markecie w Legionowie.
Pragniemy poinformować, iż wszystkie Pani uwagi przekazaliśmy zarówno dyrektorowi marketu jak i dyrekcji regionalnej. W celu zapewnienia ciągłości sprzedaży praktykowane jest uzupełnianie braków towarowych, jednak powinno być ono organizowane w sposób jak najmniej uciążliwy dla kupujących.
Mamy nadzieję, iż w przyszłości podobna sytuacja się nie powtórzy i głęboko wierzymy, że pozostanie Pani naszą Klientką.
Pozdrawiamy, Kaufland Team
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.