Klinika MEDIQ

(2.13)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (12 z 32)

W sobotę na...
W sobotę na badania krwi czekałam ponad 30 minut na - 10st mrozie, a przy rejestracji na dole wewnątrz budynku nie było nikogo. W tym czasie wpuszczono 10 osób tylko. W środku kolejka na kolejną godzinę oczekiwania w tłoku i bez przestrzegania zasad bezpieczeństwa i dystansu. Brak krzeseł na tak długi okres czekania. Dziś dzwoniąc na POZ chciałam zamówić teleporadę. Okazało się, że termin jest dopiero na marzec a dziś 18.02!!! To kpina. Z gorączką muszę dzwonić jutro o 7.00 rano. Czuję sie fatalnie. Usłyszałam, że mi nie pomogą, nie ma terminów.

Niezweryfikowany Klient_GUD4

18.02.2021

Placówka

Legionowo, Józefa Piłsudskiego 20

Nie zgadzam się (0)
Szybka realizacja skierowania...
Szybka realizacja skierowania na badanie, rejestratorki kompetentne i uprzejme, na pytania odpowiadają z uśmiechem patrząc miłym wzrokiem na pacjenta.Wyniki,można by rzec w ekspresowym tempie, dokładne oraz czytelne. Moja ocena: jak najbardziej polecam.

Monika_3203

22.05.2016

Placówka

Legionowo, Józefa Piłsudskiego 20

Nie zgadzam się (4)
Nie polecam rehabilitacji...
Nie polecam rehabilitacji w Mediq, a to za sprawą p. TOPYŁY. Z jego usług skorzystałam jakieś pół roku temu. Niestety zawiodłam się na całej linii. Jestem bardzo niezadowolona zwłaszcza "z podejścia" Pan Marcina do pacjenta. Terapię przeszłam, ale bez pozytywnych efektów. Ćwiczenia były niedobrane do konkretnego przypadku. Dopiero w innej przychodni poznałam co to właściwa rehabilitacja i co można osiągnąć, gdy fizjoterapeuta jednak chce pomóc. Nie polecam!

Wiki_11

26.01.2016

Placówka

Legionowo, Józefa Piłsudskiego 20

Nie zgadzam się (0)
Jestem zaskoczona, załamana,...
Jestem zaskoczona, załamana, zniesmaczona i zdruzgotana tym czego doświadczyłam w Klinice Mediq!Jestem pacjentką Kliniki Mediq od lat ale czegoś takiego nigdy w życiu nie widziałam.Udałam się na wizytę do lekarza, przy zapisie już był ogromny problem ponieważ zapisująca Pani nie potrafiła odpowiedzieć mi na moje pytania: Ile kosztuje wizyta? - dowiedziałam się po dłuższej chwili bo musiała kogos o to zapytać, nie wiedziała do jakiej rejestracji miałabym się zgłosić bo raz można było płacić za wizyty na górze a raz nie. Udając się na wizytę trafiłam w rejestracji na Panią, która jadła mandarynkę i obsługiwała mnie oraz rozmawiała przez telefon w prawdzie służbowy ale na temat pasztetu...Kiedy weszłam na pierwsze piętro moim oczom ukazał się widok rozpaczy. Ogromna kolejka, Panie wiecznie niezadowolone z życia i krzyczący pacjenci. Kiedy podeszłam do rejestracji spytałam się czy moja karta jest w gabinecie bo tak zawsze robiłam a na dole nikt mnie o tym nie poinformował. Pani powiedziała, że nie ma a przeciez u tego lekarza lecze się od lat. Gdzie zatem była moja karta? Pani powiedziała, że mi jej poszuka i wyslala mnie pod gabinet. Tam spedziłam godzinę a Pani wciaz karty nie przyniosła wiec udałam sie znowu do rejestracji gdzie Pani podniesionym glosem powiedziala mi : " Jak znajde to przyniose" weszła na kartotekę - usiadła na niej i szukała karty. To jest śmiech i kpina oraz żenada, że w prywatnej klinice nie są nawet przygotowane karty...no cóż czego się spodziewać....przecież Panie myślą o PASZTECIE! Lekarze świetni i jak najbardziej warci swojej "Ceny" ale to co się dzieje w rejestracji to jedna wielka porażka. Dziewczyny niezadbane, z przetłuszczonymi włosami, w rozpiętym mundurku albo bez. Niemiłe, nieprzyjemne, z obojętnym stosunkiem do pacjenta. COŚ OKROPNEGO!!!!!!!!!

zarejestrowany-uzytkownik

13.02.2015

Placówka

Legionowo, Józefa Piłsudskiego 20

Nie zgadzam się (5)
Miałem złe zdanie...
Miałem złe zdanie o tej aptece, ale po ostatniej wizycie zmieniłem je na plus. Ten sam pracownik, który wcześniej opryskliwie obchodził się z pacjentem, teraz był kompetentny i grzeczny. Potrafił doradzić w wyborze preparatu i znał szczegóły dawkowania. Cena preparatu dość wysoka, ale zwykle leki dla dzieci są drogie. W końcu jest sezon zachorowań naszych maluchów, to i ceny trzeba dostosować. W aptece panował idealny porządek. Nie mogę tym razem nic złego o tej aptece powiedzieć.

PeZU

17.09.2012

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Górczyńska 19

Nie zgadzam się (0)
Wybrałam się po...
Wybrałam się po raz kolejny do specjalistycznej poradni okulistycznej w klinice Mediq na zabieg laserowy oka. Na prywatną wizytę czekałam 14 dni, przyjechałam na wyznaczoną godzinę. Sprawy recepcyjne i płatności trwały bardzo krótko, oczekiwanie na wizytę przedłużało się. Wokół dużo pacjentów, spory ruch na korytarzach, słabo z klimatyzacją podczas oczekiwania na wizytę. Ruch powietrza zapewniały otwarte drzwi do gabinetów. Lekki horror. Gdy wchodząc do gabinetu na badanie zamknęłam je za sobą, usłyszałam od pielęgiarki, żeby nie zamykac, bo gorąco. Nie zareagowałam, zatem wykorzystując moje unieruchomienie pani pielęgiarka (?) uchyliła drzwi. Poinformowalam, że nie podoba mi się wykonywanie badania przy otwartch drzwiach. Nie było juz komentarza. Całe szczęście, że zabiegi w klinice odbywają się za zamkniętymi drzwiami gabinetu. Ponadto, nie podoba mi się nadal niemożność opłacenia kosztu wizyty kartą. To zdecydowanie utrudnia płatności. Muszę jednak pochwalić dobrą jakość usług, czystość w gabinecie no i relatywnie niskie ceny w porównaniu z usługami tego typu w Warszawie.

zarejestrowany-uzytkownik

28.05.2012

Placówka

Legionowo, Józefa Piłsudskiego 20

Nie zgadzam się (1)
Wybrałam się do...
Wybrałam się do specjalistycznej poradni okulistycznej w polecanej klinice Mediq w podwarszawskim Legionowie. Na prywatną wizytę czekałam prawie miesiąc, ale stan oka wymagał wysokiej jakości konsultacji. Do kliniki musiałam zostac przywieziona z uwagi na niemoznośc kierowania samochodem po zabiegu. Wszystkiego, co ważne dla wizyty starałam się dowiedzieć telefonicznie przed przyjechaniem. Niestety pierwsze wrażenie w rejestracji było negatywne z uwagi na niemożność opłacenia kosztu wizyty kartą, po gotówkę trzeba było udać się do bankomatu. To kuriozalne w dużej i renomowanej klinice. a na pytanie dlaczego płatności są tylko gotówkowe nie uzyskałam jasnej odpowiedzi. Wiele osób było zaskoczonych przy płaceniu. Ale to nie koniec utrudnień z płatnościami. W trakcie konsultacji lekarz zaproponował wykonanie natychmiastowego płatnego zabiegu. I byłoby to może niezłym rozwiązaniem mojego problemu, ale nie byłam przygotowana na dodatkowe opłaty gotówką, a płatności kartami nie są w Mediqu honorowane. To dziwaczne i błędne koło. Dla mnie nielogiczne. Tym bardziej, że miałam krople w oczach uniemożliwiające widzenie. Czy logikę właścicieli mediqa ktoś rozumie??

zarejestrowany-uzytkownik

15.05.2012

Placówka

Legionowo, Józefa Piłsudskiego 20

Nie zgadzam się (1)
Mediq zlokalizowany jest...
Mediq zlokalizowany jest w pasażach handlowych w dużym markecie Tesco. Zawsze jest tu spora kolejka z uwagi, że klienci przy okazji zakupów zaglądają do apteki. Moje wrażenia z wizyty w sklepie są pozytywne. Niczym mnie jednak nie zaskoczyli. Normalna obsługa, bez żadnych nadzwyczajnych zdarzeń. Dość sprawna kasjerka potrafiąca bez problemu obsługiwać kasę fiskalną. Zapłaciłem 20 za Elugel żel i wyszedłem.

PeZU

07.12.2010

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Górczyńska 19

Nie zgadzam się (0)
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy głownie rejestracji. Byłam z mamą, która ma drobne problemy z ścięgnami na badaniu usg ścięgien właśnie. Przy zarejestrowaniu Pani skierowała nas do pokoju na piętrze -1, czekałyśmy tam pół godziny, bez rezultatu. Wróciłam do rejestracji gdzie zostałam poinformowana, że ta Doktor tego jest nie obecna... I należy się cofnąć, zapytać lekarza czy przyjmie moją mamę.. (wizyta była umówiona dużo wcześniej). Lekarz się zgodził, ale trzeba było cofnąć się raz jeszcze zmienić coś na karteczce z opłatą. Po kolejnej godzinie mama wchodzi do Pana Doktora i okazuje się że Panie w rejestracji nie wprowadziły jej jeszcze do systemu więc trzeba iść do rejestracji i to wyjaśnić... Musiałyśmy przepuścić kolejne trzy osoby i dopiero wtedy mama została przyjęta. Moim zdaniem dla osoby która ma problem z nogą takie sytuację są delikatnie mówiąc niekomfortowe. W przychodniu jest co prawda czysto, jest kilku dobrych specjalistów tylko organizacja pozostawia jeszcze wiele do życzenia.

zarejestrowany-uzytkownik

07.10.2009

Placówka

Legionowo, Józefa Piłsudskiego 20

Nie zgadzam się (27)
Moja mama która...
Moja mama która ma 83 lata jest chora na cukrzycę i musi przyjmować insulinę. W piątek lekarz wypisał jej receptę na insulinę , w aptece okazało się , że taki rodzaj insuliny jest wycofany ze sprzedaży, dobrze , że zdążyliśmy jeszcze do lekarz by wypisał nową receptę na inną insulinę. Mama dostała też inny aparat do robienia zastrzyków z insuliny. W domu okazało się , że aparat jest nie taki. Pojechaliśmy znów do kliniki, gdzie dowiedzieliśmy się , że ten aparat potrafi obsługiwać tylko jedna pielęgniarka , której akurat nie ma w pracy. Na szczęście owa pielęgniarka to nasza sąsiadka. Poszliśmy do niej do domu. I co? I okazało się , że wkłady do aparatu są złe powinny być zupełnie inne. Żebyśmy już tak nie jeździli sąsiadka obiecała , że przwiezie właściwe wkłady.

Hanna_7

19.01.2009

Placówka

Legionowo, Józefa Piłsudskiego 20

Nie zgadzam się (21)
Moja mama ma...
Moja mama ma 83 lata i znaczną utratę słuchu, będzie musiała nosić aparat słuchowy , którego zakup jest w części refundowany przez NFZ. W piątek pojechaliśmy z nią do laryngologa , aby wypisał wniosek na refundację. Lekarz kazała najpierw wziąźć skierowanie od lekarza pierwszego kontaktu i w poniedziałek przyjechać do niej po wniosek. W poniedziałek okazało się , że pani doktor poszła na dwa tygodnie na urlop( o czym musiała wiedzieć w piątek), a inna lekarz nie chciała wypisać wniosku. Czyli taki wniosek mama dostanie dopiero około 15 lutego

Hanna_7

19.01.2009

Placówka

Legionowo, Józefa Piłsudskiego 20

Nie zgadzam się (17)
Bardzo niemiła obsługa...
Bardzo niemiła obsługa w recepcji, panie są nadęte, niegrzecznie traktują osoby starsze. Pomimo zapisywania się do lekarza na konkretną godzinę nigdy nie wiadomo ile trzeba będzie czekać pod gabinetem, trwa to czasami i trzy godziny. Moja mama osoba 82-letnia była zapisana na 11.00, weszła do gabinetu dopiero o 14.00. Dostała od lekarza skierowania na badania, podała je w recepcji , aby się zapisać, recepcjonistka ze złością rzuciła mamie skierowania mówiąc by poszła z powrotem do lekarza bo ona nie umie odczytać co tam jest napisane, potem odsyłała mamę po różnych pokojach po to by czytała i wypełniała druki dotyczące wyboru lekarza pierwszego kontaktu. Dobrze, że byłam z mamą i prawdę mówiąc w pewnym momencie miałam ochotę niemalże udusić tę "wypindrzoną" blondynę z recepcji.

Hanna_7

30.09.2008

Placówka

Legionowo, Józefa Piłsudskiego 20

Nie zgadzam się (32)

Klinika MEDIQ

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Klinika MEDIQ?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.