Opinie użytkownika (2)

Jakość obsługi nie...
Jakość obsługi nie podlega żadnej dyskusji. Zawsze miłe, uśmiechnięte panie, gotowe do udzielenia informacji czy pomocy w odnalezieniu produktu. Jednak jakość produktów czasami pozostawia dużo do życzenia. Bardzo często byłam klientem sklepu. Niestety psujące się szybko wędliny zniechęciły mnie do dalszych zakupów.

Monika_3157

18.01.2016

Henryk Stokłosa Zakłady mięsne

Placówka

Trzcianka Zachodnia, Plac Pocztowy 12

Nie zgadzam się (0)
Rzadko zdarza mi...
Rzadko zdarza mi się robić zakupy w Intermarche z kilku powodów, mianowicie: głównym problemem jest zbyt wolna obsługa przy kasach. Nawet osoby, które są zatrudnione już od dłuższego czasu często mylą się w kodach, wolno skanują towar. Drugą rzeczą, która mi przeszkadza to jakość obsługi na dziale mięsnym i stoisku wędliniarskim. Długie kolejki są wynikiem wolnych ruchów ekspedientek, braku dokładności w ważeniu wędlin. Czystość również pozostawia wiele do życzenia. W końcu ostatnia i najbardziej drażniąca mnie sprawa to złe dopasowanie etykiet z cenami do towarów. Bardzo, bardzo często trzeba korzystać ze skanera umieszczonego na sklepie, ponieważ towar nie jest poprawnie opisany.Wiele razy wycofywałam swój zakup, gdyż cena nie zgadzała się z etykietką na regale.

Monika_3157

18.01.2016

Intermarche

Placówka

Trzcianka, Kopernika 2

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi