Jakość obsługi nie podlega żadnej dyskusji. Zawsze miłe, uśmiechnięte panie, gotowe do udzielenia informacji czy pomocy w odnalezieniu produktu. Jednak jakość produktów czasami pozostawia dużo do życzenia. Bardzo często byłam klientem sklepu. Niestety psujące się szybko wędliny zniechęciły mnie do dalszych zakupów.
Rzadko zdarza mi się robić zakupy w Intermarche z kilku powodów, mianowicie: głównym problemem jest zbyt wolna obsługa przy kasach. Nawet osoby, które są zatrudnione już od dłuższego czasu często mylą się w kodach, wolno skanują towar. Drugą rzeczą, która mi przeszkadza to jakość obsługi na dziale mięsnym i stoisku wędliniarskim. Długie kolejki są wynikiem wolnych ruchów ekspedientek, braku dokładności w ważeniu wędlin. Czystość również pozostawia wiele do życzenia. W końcu ostatnia i najbardziej drażniąca mnie sprawa to złe dopasowanie etykiet z cenami do towarów. Bardzo, bardzo często trzeba korzystać ze skanera umieszczonego na sklepie, ponieważ towar nie jest poprawnie opisany.Wiele razy wycofywałam swój zakup, gdyż cena nie zgadzała się z etykietką na regale.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.