W OBI chciałam zakupić prezent dla taty - dlamierz laserowy BOSH. Specjalnie przed wizytą w sklepie sprawdziłam czy towar jest dostępny. Niestety po dotarciu do sklepu nikt z obsługi nie był mną zainteresowany! Poszczególne osoby z obsługi odsyłały mnie do innych, i tak przez około kwadrans. W końcu jeden z pracowników z nieskrywaną niechęcią zdecydował się pokazać mi gdzie znajdują się dalmierze. Oczywiście okazało się, że wybranego modelu już nie ma. Ostatnia sztuka została wykupiona na kilka minut przed moim dotarciem do regału. Pracownik nawet nie zaproponował wyboru innego modelu. Był nieuprzejmy, nie potrafił powiedzieć czym poszczególne modele się różnią. Ostatecznie dokonałam zakupu w innym sklepie. Rozumiem, że w okresie przedświątecznym jest spore zamieszanie w sklepach, ale takie zachowanie pracowników zdecydowanie zniechęca do dalszych wizyt w sklepie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.