Po wejsciu do sklepu zauwazylam ladnie wyeksponowany towar na wieszakach. Caly asortyment byl wyceniony w sposob widoczny dla klienta. Oddzielona przecaena od asortymentu w cenach regularnych. Pelna rozmiarowka na wieszakach. Po chwili ogladania podeszla do mnie pani z obslugi, ktora po uzyskaniu odpowiedzi na pytania przyniosla mi rzeczy, ktorymi bylam zainteresowana.Po wejsciu do przymierzalni dostawalam inne rozmiary ubran i mialam proponowane cale zestawy. Po wybraniu koszulki zostalam odprowadzona do kasy. przy kasie obsluga przebiegala sprawnie. dostalam paragon i zostalam poinformowana o mozliwosci ewentualnej zamiany. Bardzo mila i sympatyczna obsluga. napewno tam wruce.
Bedac na stacji Orlen w Pulawach nikt z obslugi nie tanakowal mojedo auta, zrobilam to sama. Osoba odpowiedzialna za to byla w budynku. Przy kasie stala jedna osoba, ktora byla obslugiwana. Obsluga nie byla zbyt sprawna i trwala dlugo. Nie wszystkie produkty oferowane na stacji mialy wlasciwa cene. Kasjer nie pozegnal mnie i nie zaprosil ponownie.
Po wejściu do sklepu zauważyłam ekspediętki zajęte rozmową między sobą.Oglądając asortyment zauważyłam, że nie wszystkie rzeczy miały metki z informacją o cenie. Po dluższych poszukiwaniach bluzki, i czegoś do niej poprosiłam o pomoc. Ekspediętka pomogla mi w poszukiwaniach.Uśmiechała się i starała sie cos znaleźć,ale proponowała pojedyńcze rzeczy a nie zestaw. Na wieszakach nie była wyeksponowana cała rozmiarówka. Miła obsługa przy kasie. Wraz z zakupami dostałam paragon. Salon był czysty, niewielki bałagan na wieszakach.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.