Opinie użytkownika (2)

Po wejściu do...
Po wejściu do Lidla czuć świeżym pieczywem, który zachęca do zrobienia zakupów. Półki czyste, towar poukładany równo, cennik przypisany do produktu, ceny aktualne. Produkty czyste, gdy coś jest uszkodzone sprzątają od razu. Obsługa zawsze widoczna w zakresie wzroku dlatego też nie ma problemu w razie zapytania się z prośbą o pomoc. Czyste ubranie robocze. Podłoga czysta, na bieżąco sprzątana odpowiednim myjącym sprzętem. Przy kasie obsługa sprawnie obsługuje klientów. Natomiast brak pozytywnego nastawienia i uśmiechu do klienta, tak jakby pracowali tam za karę. Personel damski najczęściej nie posiada makijażu. Strój firmowy czysty. W razie pomyłki czy pomocy przy kasie można liczyć na cierpliwość.

Monika_2955

12.12.2014

LIDL

Placówka

Sopot, al. Niepodległości 697

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do lokalu miłe przywitanie oraz zaproszenie do miejsca przy pływającym barze. Na początek mały aperitif w postaci śliwkowej wódki. Karta menu czysta i nieuszkodzona. Obsługa ma zadbane dłonie, nie rozmazujący się makijaż, kucharze czyste ręce oraz zadbane ubranie robocze. Oświetlenie miejsca romantyczne, dostosowane do klimatu tak małego lokalu. Jedzenie estetycznie przyrządzone, talerze oraz cały asortyment ceramiczny. Obsługa miła, nie nachalna. Potrafią doradzić i dostosować zamówienie do preferencji klienta. Pomocni gdy człowiek jest nieobyty w jedzeniu płaczkami. Całość oceniam na 6+ również za bardzo dobre jedzenie.

Monika_2955

12.12.2014

DOM SUSHI

Placówka

Sopot, Bohaterów Monte Cassino 38

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi