Opinia użytkownika: Monika_2955
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Po wejściu do Lidla czuć świeżym pieczywem, który zachęca do zrobienia zakupów. Półki czyste, towar poukładany równo, cennik przypisany do produktu, ceny aktualne. Produkty czyste, gdy coś jest uszkodzone sprzątają od razu. Obsługa zawsze widoczna w zakresie wzroku dlatego też nie ma problemu w razie zapytania się z prośbą o pomoc. Czyste ubranie robocze. Podłoga czysta, na bieżąco sprzątana odpowiednim myjącym sprzętem. Przy kasie obsługa sprawnie obsługuje klientów. Natomiast brak pozytywnego nastawienia i uśmiechu do klienta, tak jakby pracowali tam za karę. Personel damski najczęściej nie posiada makijażu. Strój firmowy czysty. W razie pomyłki czy pomocy przy kasie można liczyć na cierpliwość.