Jestem bardzo zadowolona z poziomu obsługi w sklepie Medicine w galerii CH Krokus, przy al. Bora Komorowskiego. Już przy wejściu do sklepu zostałam poinformowana przez sprzedawczynię o obecnych promocjach w sklepie. W sklepie znajdowało się ok 4 osób i 3 sprzedawczynie. Dwie z pań z obsługi porządkowały ubrania na sklepie, a jedna znajdowała się przy kasie i obsługiwała klientów. W sklepie panował ład i porządek. Zauważyłam, że układ ekspozycji zmienił się od mojej ostatniej wizyty (tydzień temu). Nowa kolekcja została wyeksponowana w taki sposób, że nie miałam problemu w ocenie czy to jest to obecna czy też przeceniona kolekcja. Gdy znalazłam interesującą mnie rzecz, nie miałam trudności z uzyskaniem informacji o produkcie. Ekspedientka była bardzo pomocna - od razu odpowiedziała na moje pytania, wiedziała ile sztuk danej odzieży znajduje się na stanie sklepu, a także przypomniała o obowiązującej promocji. Jestem bardzo zadowolona z jakości obsługi w sklepie, jestem pewna, że odwiedzę go jeszcze nie raz ze względu na profesjonalizm, a także miłą i fachową obsługę sprzedawczyń.
Podczas wizyty w sklepie CCC w Galerii Krakowskiej (Kraków) spotkałam się z bardzo fachowym zachowaniem personelu - już przy wejściu zauważyłam, że sprzedawczyni układa pudełka z butami, ale gdy tylko mnie zauważyła, że wchodzę do sklepu, powiedziała "dzień dobry". Zaczęłam szukać czarnych, eleganckich butów na obcasie i po kilku minutach poprosiłam o pomoc inną sprzedawczynię. Sprzedawczyni była średniego wzrostu, miała krótkie brązowe włosy, szczupła. Zwróciłam się do niej z pytaniem, czy gdzieś w innej części sklepu mogę znaleźć jeszcze inne modele butów, którymi byłam zainteresowana. Pokazała mi więc inne pary butów, których wcześniej nie zauważyłam. Doradziła mi też które są bardziej praktyczne, co było dla mnie bardzo ważnie, ponieważ byłam sama na zakupach i nie miał mi kto doradzić. W sklepie było ok 20 osób, więc był lekki bałagan, ale sprzedawczynie na bieżąco starały się układać pudełka z butami i buty na właściwym miejscu. Ponadto w kolejce do kasy czekało ok 2 osób, ale wydaje mi się, że obsługa przebiegała w bardzo sprawny sposób. Nie zaobserwowałam rażących błędów ze strony personelu sklepu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.