Wizytę w Green Coffee niestety muszę ocenić negatywnie. Musiałam czekać blisko 10 minut na obsługę. W kawiarni dostępny dla klientów był tylko jeden pracownik, który zajmował się podawaniem produktów, finalizacją transakcji i sprzątaniem w części barowej jednocześnie. Po tym jak jeden z klientów stojących poprosił o przyspieszenie obsługi, pracownik odpowiedział "że kolega już idzie".Zamówiłam herbatę earl grey na wynos. Pan zaproponował mi coś jedzenia do herbaty, jednak na pytanie z czym jest lasagna wyłożona na tacy nie był w stanie udzielić mi odpowiedzi. Niestety herbata, którą otrzymałam okazała się zwykłą czarną herbatą, której dodatkowo nie dało się zaparzyć ponieważ woda była tylko ciepła i nie otrzymałam pokrywki. Po zwróceniu Panu uwagi, że herbaty nie da się zaparzyć, Pan odparł iż "nie ma innej wody"Wyszłam z lokalu, ponieważ nie miałam czasu na kontynuowanie rozmowy ze Sprzedawcą. Jakość obsługi nie zachęca do ponownego odwiedzenia miejsca.
Ogólne wrażenia z wizyty w Sklepie Tchibo są bardzo pozytywne. Po wejściu zostałam powitana przez obsługę. W trakcie oglądania artykułów w sklepie podeszła do mnie Sprzedawczyni z pytaniem czy poszukuje konkretnego produktu. Pani pomogła mi w znalezieniu odpowiedniego rozmiaru bluzy, zaproponowała spodnie do kompletu. Finalizacja transakcji przebiegła pomyślnie, Sprzedawczyni przy Kasie zaproponowała mi katalog i kawę. Przypomniała mi również o możliwości zbierania stempli za kawę. Sprawdziła również czy interesujący mnie rozmiar spodni znajdę w innych sklepach. W sklepie panował porządek i miła atmosfera.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.