Opinie użytkownika (2)

Podczas ostatniej wizyty...
Podczas ostatniej wizyty doszukałam się licznych uchybień- niepoukładany towar, nieaktualne ceny przy danych produktach, brak personelu na sali sprzedaży. Ciężko odnaleźć się w asortymencie sklepu; niestety klient w tej kwestii musi radzić sobie sam. Na próżno szukać pracowników, którzy mogliby pomóc w znalezieniu towaru. nie jest też dobrze, jeżeli chodzi o obsługę kasową. Pomimo tego, że kolejki są bardzo duże nie wszystkie kasy są udostępnione dla klientów. w konsekwencji czas oczekiwania na obsługę kasjera przedłuża się nawet do 15 min. chciałabym jednocześnie zaznaczyć, że pomimo tak licznych uchybień bardzo podoba mi się oferta cenowa produktów i różnorodność asortymentu.

Monika_2614

12.09.2013

Kaufland

Placówka

Mława, Piłsudskiego 39A

Nie zgadzam się (0)
11.02.2022
Odpowiedź firmy
Bardzo dziekujemy za dokonanie oceny naszego marketu w Wejherowie. Z uwagi na fakt, iż zawsze staramy się polepszać jakość naszych usług, każda opinia, zarówno krytyczna jak i pozytywna, jest dla nas bardzo cennym źródłem informacji. Pragniemy poinformować, iż wszystkie Pani uwagi przekazaliśmy do dyrekcji marketu i dyrekcji regionalnej, aby usprawnić dziedziny, które zostały ocenione negatywnie. Mamy nadzieję, iż pozostanie Pani naszą Klientką, a dokonywanie zakupów w naszym markecie będzie upływać w przyjemnej atmosferze. Pozdrawiamy Kaufland Team
Jestem częstym klientem...
Jestem częstym klientem sklepu C&A. Pomimo tego, że odzież na wieszakach jest poukładana a przymierzalnie utrzymane w czystości, razi mnie brak zainteresowania personelu klientem. Pracownicy nie są widoczni na sali sprzedaży, stad klient musi radzić sobie sam, chociażby w przypadku asortymentu znajdującego się na regałach powyższej zasięgu wzroku. Należy również zwrócić uwagę na wysoką temperaturę panującą na sali sprzedaży, w szczególności w porach jesienno- zimowych. W konsekwencji klient podczas robienia zakupów nie czuje się komfortowo. Jednakże ogólne wrażenie zmienia się w momencie obsługi klienta przez pracowników przy kasie. Panie są mile i do tego przekazują wszystkie niezbędne informacje dotyczące, np. sposobu konserwacji ubioru, reklamacji zwrotów asortymentu, czy ewentualnych rabatów oferowanych przez sklep. Podoba mi się również oferta cenowa asortymentu.

Monika_2614

11.09.2013

C&A

Placówka

Rumia, Grunwaldzka 108

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi