Opinie użytkownika (1)

Przedmiotem mojego zakupu...
Przedmiotem mojego zakupu był krem. Przed wejściem do perfumerii zaobserwowałam, że Konsultantki rozmawiały między sobą (w perfumerii nie było innych Klientów). Po wejściu do środka obsługa uśmiechnęła się i przywitała. Po około 3 minutach Konsultantka podeszła do mnie i zadając pytania otwarte zapytała, czy szukam czegoś dla siebie i czy może na prezent. Po przedstawieniu przeze mnie moich oczekiwań, Konsultantka wskazała na kilka różnych marek, które mają w swojej ofercie produkt, który mógłby mi odpowiadać. Przedstawiła zalety oraz wady wybranych kremów używając języka korzyści. Z uwagi na fakt, że większość z produktów w Sephorze to produkty markowe o dość wysokiej cenie, pragnę podkreślić, że Konsultantka przedstawiła kilka różnych produktów w różnych cenach. Tak, abym na pewno mogła wybrać coś dla siebie. W momencie, gdy poinformowałam, że interesuje mnie konkretna marka, Konsultantka skupiła się na przedstawieniu zalet konkretnej linii kremów, wskazując dodatkowo możliwość zakupu np. kremu pod oczy, jako dopełnienie całej kuracji. Reakcje na obiekcje Klienta pozytywne, Konsultantka starała się pokazać atuty omawianego produktu.Po wyborze kremu, Konsultantka zaprosiła do kasy, zapytała o kartę stałego Klienta, poinformowała o cenie, która jest do zapłaty. Na zakończenie wręczyła kilka próbek kremów, informując przy tym, w jaki sposób należy z nich korzystać. Wskazała również na swoją dostępność w przyszłości i zaprosiła do ponownego odwiedzenia perfumerii.Ogólne wrażenie bardzo pozytywne.Obsługa nienachalna, uśmiechnięta, emanująca chęcią niesienia pomocy. Perfumeria utrzymana w czystości, na pierwszy rzut oka nie brakowało na półkach produktów. (Były bowiem poustawiane w taki sposób, że na półkach nie było luk). Ochrona w salonie prawie niezauważalna, dyskretna - Klient w tej perfumerii na pewno nie odniesie wrażenia, że czuje się obserwowany i nieswojo.

Monika_2447

30.01.2013

Sephora

Placówka

Gdynia, Zwycięstwa 256

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi