Miejsce zadbane, obsługa kompetentna, porafiąca doradzić.Popołudniami bywają kolejki, w których trzeba czekać czasami co najmniej 15 minut.Ceny mogą być, ale w porównaniu do innego operatora - play klienci z orange coraz częściej rezygnują na rzecz konkurencyjnej firmy. Oferta bywa coraz gorsza (dla stałych klientów brak profitów)
Mimo, iż w sklepie w przeciagu godziny przewija się znaczna ilość klientek ubrania są systematycznie układane. Jakość obsługi (w ogóle) jest na wysokim poziomie, zwłaszcza jeśli mowa o kasjerkach, które szybko obsługują klientów, co sprzyja krótkiemu czekaniu w kolejce. Podobnie jest w obsługą sklepu pracującą przy przebieralniach - na bieżąco dbają nad porządkiem odzieży. Sklep jest sieciówką z ogromnym asortymentem, gdzie każdy zawsze coś dla siebie znajdzie, ceny są atrakcyjne.Minusem obsługi sklepu, który można łatwo zauważyć jest brak zainteresowania klientami na terenie sklepu, tzn. rzadko się zdarza, aby któraś z pań z obsługi sklepu doradzała klientce, bądź szukała rozmiaru danego ubrania.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.