Robiąc dzisiaj zakupy w biedronce zauważyłam, brak ceny na banany, przechodząc jednak drugi raz obok stoiska owocowa warzywnego ta cena była uzupełniona co świadczy o bardzo dobrej organizacji pracy w tym markecie. Kasjerka bardzo miła używała charakterystycznych dla Biedronki zwrotów grzecznościowych, mimo dużej ilości klientów przy kasie nie trzeba było długo czekać ok 2 min. Wszystkie artykuły promocyjne dostępne dla klientów. Sklep czysty zadbany robi pozytywne wrażenie.
Czas obsługi powyżej 10 minut, otwarta tylko jedna kasa, stoisko mięsne pozostawione na 5 minut bez sprzedawcy,po pojawieniu się sprzedawcy brak zwrotów grzecznościowych typu "dzień dobry", " co podać", "dziękuję". Brak 3 produktów promocyjnych na półkach. Kasjerka nie zorientowana czy brakujący produkt promocyjny znajduje się w magazynie, nie wykazała również chęci sprawdzenia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.