W sprawie złożenia dokumentów o odszkodowanie. Czas oczekiwania zerowy. Personel bardzo miły, jednak istotny brak kontaktu wzrokowego z klientem. Bałagan w miejscu obsługi, ilość innych dokumentów uniemożliwiała dopełnienie wniosku. Duża kompetencja, doskonałe wytłumaczenie procedur i czasu oczekiwania na decyzję. Wygląd pozostawia wiele do życzenia, brak elegancji i schludności. Ocena - dobra.
Zgłoszenie w sprawie zablokowania konta internetowego. Długi czas oczekiwania z powodu ilości klientów. Bardzo duża kompetencja i odpowiedni sposób udzielenia pomocy i przekazania innych ofert. Uporządkowane miejsce pracy. Schludny i elegancki wygląd pracownika - Anna. Miła atmosfera, częste używanie zwrotów grzecznościowych. Przekazanie wizytówki i zapewnienie o dostępności telefonicznej i internetowej podczas godzin pracy oddziału. Ocena - bardzo dobra.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.